Az itSMF Magyarország 2011 március 24-25-re meghirdeti 7. konferenciáját, amelynek előadásai az informatikai szolgáltatások tervezésének, bevezetésének, üzemeltetésének vagy továbbfejlesztésének gyakorlati tapasztalatait mutatják be.

A válság hatása még mindig érezhető az informatikai szolgáltatások területén. Ebben a helyzetben az IT szolgáltatások értékteremtésének fokozására van szükség, amelyre a szolgáltatásmenedzsment stratégiai eszközzé történő fejlesztése adhat lehetőséget: a vezetés, a szervezet, a folyamatok, a tudás és a képzett munkatársak jelentik azokat a képességeket, amelyek fejlesztésével eredményes választ adhatunk a válság által előidézett kihívásokra. Kinek hogyan sikerült az említett területeken előrelépni? Milyen használható tapasztalatokat tudunk megfogalmazni és átadni azoknak, akik még adósok a válasszal?

A konferenciára meghívtuk az ITIL nemzetközileg meghatározó néhány szakértőjét, hogy előadásaikkal adjanak lendületet ehhez a feladathoz, segítve az ajánlások jobb megértését, alkalmazásuk sikerét.

A szeminárium helyszíne:

Vista Rendezvényterem, 1061 Budapest, Paulay Ede u. 9.

A szeminárium időpontja:

2011 március 24-25.

A konferencia mottója változatlan:

Fókuszban az értékteremtés
(Hogyan mérhető és javítható az informatikai szolgáltatások értékteremtése a hatékonyság és eredményesség érdekében?)

Egyúttal kérjük azon cégek jelentkezését is, akik mint kiállítók szponzorálni szeretnék a konferencia sikeres lebonyolítását.

A konferenciát támogatja:

IQSOFT-John Bryce Oktatóközpont

A tervezett program:

Kezdés Időtartam   2011. március 24  csütörtök  
8:30 0:30   Regisztráció  
9:00 0:40   ITILV3 Planning to Implement Service Management Colin Rudd (itSMF UK, itEMS)
9:40 0:40   “ITIL Master: from Anakin Skywalker to Obi Wan Kenobi” Mathieu Notéris (itSMF Belgium, Sogeti PSF Luxembourg)
10:20 0:40   Szünet  
11:00 0:40   KPI-s and metrics Colin Rudd (itSMF UK, itEMS)
11:40 0:40   Szolgáltatásmérés – mérni a mérhetetlent.
(A Zöld, a Sárga és a Piros, avagy a Jó, a Rossz és a Csúf)
 Szebényi Zoltán (MVMI)
12:20 0:50   Ebédszünet  
13:10 0:40   Lean and IT Service Management Milan Glavaski (Euronet Worldwide)
13:50 0:40   ITIL & ASL, are these framework designed (and able) to collaborate? Mathieu Notéris (itSMF Belgium, Sogeti PSF Luxembourg)

Colin Rudd (Service Design szerzője)

  • ITILV3 Planning to Implement Service Management
  • Service Measurement: KPI’s and metrics

Vernon Lloyd (CSI Update szerzője)

  • Are you implementing new or improving what you have?
  • ITIL in the Cloud

Philipp Küller (Heilbron University),Elena-Teodora Miron, (Univ.of Vienna)

  • ITSM-Knoledge as Critical Success Factor for SME

Mathieu Notéris (itSMF Belgium, Sogeti PSF Luxembourg)

  • ITIL & ASL, are these framework designed (and able) to collaborate?)
  • “ITIL Master: from Anakin Skywalker to Obi Wan Kenobi”

Csajtai Kornél (GE Budapest Bank)

  • Service Transition: Amikor minden költözik…

Milan Glavaski (Euronet Worldwide)

  • Lean and IT Service Management)

Bába Tamás (Capital Systems)

  • Hogyan javíthatók a belső folyamatok, eredményesség outsource-on keresztül?)

Szebényi Zoltán (MVMI)

  • Szolgáltatásmérés – mérni a mérhetetlent.
  • (A Zöld, a Sárga és a Piros, avagy a Jó, a Rossz és a Csúf)

Részvételi feltételek

A részvételhez előzetes regisztráció szükséges.

A konferenciára az oldal alján található regisztrációs tábla kitöltésével lehet regisztrálni.

Információkérés: info@itsmf.hu, 06-70-452 1240

Regisztráció

A részvételi díj 20,000 Ft + ÁFA.

Ha a részvételi díj fizetése miatt nem tudna részt venni a rendezvényen, az itSMF Magyarország lehetőséget biztosít Önnek az ingyenes részvételre, de ebben az esetben is szükséges a regisztráció. Az ingyenes részvételt választók számára a fizetős jelentkezések függvényében tudunk helyet biztosítani, amelynek során helyhiány esetén a jelentkezési sorrend számít. Ha Ön a 20,000 Ft + ÁFA részvételi díjas regisztrációt választja, ezzel egyrészt Ön és cége is aktív támogatójává válik a hazai IT szolgáltatásmenedzsment kultúra színvonalának emelésének, az itSMF Magyarország céljai megvalósulásának, másrészt a szervezőbizottság a regisztráció lezárásáig garantálja a részvételt. Kérjük, hogy az “Egyéb információk” pontnál csak az egyik részvételi módot (fizetős vagy ingyenes) jelölje be! Ügyeljen a cég címének pontos kitöltésére! Magánszemély jelentkezése esetén a kérjük nevet a cég rovatba is beírni. A jelentkezőket a továbbiakban a megadott e-mail címen értesítjük a szükséges tudnivalókról vagy változásokról. A minél szélesebb részvétel érdekében tesszük lehetővé, hogy aki nem tudja támogatni a rendezvényt, az ingyenesen is jelentkezhessen. Azoknak a résztvevőknek, akik részvételi díjjal támogatni tudják a rendezvényt, előre is köszönjük támogatásukat és közzétesszük őket a támogatók listáján. A számlát a fizetős regisztráltak utólag kapják meg.

Előadásanyagok megtekintése, letöltése

Az előadásokról készült videókat és a prezentációkat közzétettük az előadásanyagok oldalon, melyet innen közvetlenül elérhet az “Előadásanyagok” gombra kattintva

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük