Az itSMF Magyarország 2011 március 24-25-én tartotta 7. konferenciáját.

A válság hatása még mindig érezhető az informatikai szolgáltatások területén. Ebben a helyzetben az IT szolgáltatások értékteremtésének fokozására van szükség, amelyre a szolgáltatásmenedzsment stratégiai eszközzé történő fejlesztése adhat lehetőséget: a vezetés, a szervezet, a folyamatok, a tudás és a képzett munkatársak jelentik azokat a képességeket, amelyek fejlesztésével eredményes választ adhatunk a válság által előidézett kihívásokra. Milyen használható tapasztalatokat tudunk megfogalmazni és átadni azoknak, akik még adósok a válasszal?

A konferenciára meghívtuk az ITIL nemzetközileg meghatározó néhány szakértőjét, hogy előadásaikkal adjanak lendületet ehhez a feladathoz, segítve az ajánlások jobb megértését, alkalmazásuk sikerét.

A konferencia mottója változatlan: „ Fókuszban az értékteremtés ”
(Hogyan mérhető és javítható az informatikai szolgáltatások értékteremtése a hatékonyság és eredményesség érdekében?)

A konferenciát kiállítóként az alábbi cégek támogatták:

  • IQSOFT-John-Bryce Oktatóközpont

A konferenciát támogató fizetős szervezetek:

  • CIB Bank Zrt.
  • Debreceni Egyetem
  • D-Vision Kft.
  • ELTE Informatikai Igazgatóság
  • FAG Magyarország Ipari Kft.
  • Inform Media KFT
  • INNOVA Eszak-Alfold Nonprofit Kft.
  • IP Systems Kft
  • IT Serices Hungary Kft.
  • KBC Global Services Magyarországi Fióktelepe
  • Laurel Kft.
  • LCGL Szolgáltató Bt.
  • mc3.hu Kft
  • MVMI Informatika Zrt.
  • Netvisor Zrt.
  • Poli Computer PC Kft.
  • Provident Pénzügyi Zrt.
  • QUAESTOR-NET Kft.
  • Raiffeisen Bank Zrt.
  • Siemens Zrt.
  • Telenor Magyarország Zrt.
  • Vackortap Tanácsadó Kft.

Értékelés

Az itSMF Magyarország 2011 március 24-25-én tartott konferenciáján a regisztrált 115 főből 101 fő vett részt, 31 fizető és 70 ingyenes regisztrációval. A résztvevők véleményének (56/38 leadott értékelőlap) összegzése szerint a szeminárium szakmai színvonala az előzetes elvárásokhoz viszonyítva 93%-os volt. Az alábbiakban közzétesszük a konferencia előadásainak anyagát.

A konferencia előadásainak és előadóinak “szolgáltatási szintjét” (a közzétett tapasztalatok mennyire használhatók, az üzenetek mennyire jól, érthetően mentek át) az “ügyfél”, azaz a konferencia résztvevői által kitöltött kérdőívek segítségével mérjük. Ezeket a mért értékeket azért tesszük közzé, hogy az előadók és jövendő előadók javítani tudják előadásaik tartalmi és információátviteli mutatóit. Ezek a visszajelzések azt mutatják, hogy a résztvevők hasznosnak ítélték az elhangzott előadásokat.

A 94 beérkezett kérdőív értékelése alapján a 75% fölötti értéket elért előadások / előadók sorrendje:

Előadók értékelése

Colin Rudd   97%
Vernon Lloyd   96%
Milan Glavaski   93%
Csajtai Kornél   92%
Mathieu Notéris   79%
Bába Tamás   79%
Elena-Teodora Miron   77%

 
Előadások értékelése

KPI-s and metrics 94%
ITIL V3 Planning to Implement Service Management 91%
Are you implementing new or improving what you have? 90%
Service Transition: Amikor minden költözik… 89%
Lean and IT Service Management 85%
Szolgáltatásmérés – mérni a mérhetetlent. 82%
ITIL in the Cloud 81%
Hogyan javíthatók a belső folyamatok, eredményesség outsource-on keresztül? 77%

ITIL V3 Planning to Implement Service Management

Colin Rudd, itSMF UK
video
prezentáció letöltése videó letöltése

ITIL Master

Mathieu Notéris
video
prezentáció letöltése videó letöltése

KPI-s and metrics

Colin Rudd
video
prezentáció letöltése videó letöltése

Szolgáltatásmérés – mérni a mérhetetlent

Szebényi Zoltán
video
prezentáció letöltése videó letöltése

Lean and IT Service Management

Milan Glavaski
video
prezentáció letöltése videó letöltése

ITIL & ASL, are these framework designed (and able) to collaborate?

Mathieu Notéris
video
prezentáció letöltése videó letöltése

Are you implementing new or improving what you have?

Vernon Lloyd
video
prezentáció letöltése videó letöltése

ITSM-Knowledge as Critical Success Factor for SME

Philipp Küller
video
prezentáció letöltése videó letöltése

ITIL in the Cloud

Vernon Lloyd
video
prezentáció letöltése videó letöltése

Service Transition: Amikor minden költözik…

Csajtai Kornél
video
prezentáció letöltése videó letöltése

Hogyan javíthatók a belső folyamatok, eredményesség outsource-on keresztül?

Bába Tamás
video
prezentáció letöltése videó letöltése

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.