Az itSMF Magyarország 2011 március 24-25-én tartotta 7. konferenciáját.

A válság hatása még mindig érezhető az informatikai szolgáltatások területén. Ebben a helyzetben az IT szolgáltatások értékteremtésének fokozására van szükség, amelyre a szolgáltatásmenedzsment stratégiai eszközzé történő fejlesztése adhat lehetőséget: a vezetés, a szervezet, a folyamatok, a tudás és a képzett munkatársak jelentik azokat a képességeket, amelyek fejlesztésével eredményes választ adhatunk a válság által előidézett kihívásokra. Milyen használható tapasztalatokat tudunk megfogalmazni és átadni azoknak, akik még adósok a válasszal?

A konferenciára meghívtuk az ITIL nemzetközileg meghatározó néhány szakértőjét, hogy előadásaikkal adjanak lendületet ehhez a feladathoz, segítve az ajánlások jobb megértését, alkalmazásuk sikerét.

A konferencia mottója változatlan: „ Fókuszban az értékteremtés ”
(Hogyan mérhető és javítható az informatikai szolgáltatások értékteremtése a hatékonyság és eredményesség érdekében?)

A konferenciát kiállítóként az alábbi cégek támogatták:

  • IQSOFT-John-Bryce Oktatóközpont

A konferenciát támogató fizetős szervezetek:

  • CIB Bank Zrt.
  • Debreceni Egyetem
  • D-Vision Kft.
  • ELTE Informatikai Igazgatóság
  • FAG Magyarország Ipari Kft.
  • Inform Media KFT
  • INNOVA Eszak-Alfold Nonprofit Kft.
  • IP Systems Kft
  • IT Serices Hungary Kft.
  • KBC Global Services Magyarországi Fióktelepe
  • Laurel Kft.
  • LCGL Szolgáltató Bt.
  • mc3.hu Kft
  • MVMI Informatika Zrt.
  • Netvisor Zrt.
  • Poli Computer PC Kft.
  • Provident Pénzügyi Zrt.
  • QUAESTOR-NET Kft.
  • Raiffeisen Bank Zrt.
  • Siemens Zrt.
  • Telenor Magyarország Zrt.
  • Vackortap Tanácsadó Kft.

Értékelés

Az itSMF Magyarország 2011 március 24-25-én tartott konferenciáján a regisztrált 115 főből 101 fő vett részt, 31 fizető és 70 ingyenes regisztrációval. A résztvevők véleményének (56/38 leadott értékelőlap) összegzése szerint a szeminárium szakmai színvonala az előzetes elvárásokhoz viszonyítva 93%-os volt. Az alábbiakban közzétesszük a konferencia előadásainak anyagát.

A konferencia előadásainak és előadóinak “szolgáltatási szintjét” (a közzétett tapasztalatok mennyire használhatók, az üzenetek mennyire jól, érthetően mentek át) az “ügyfél”, azaz a konferencia résztvevői által kitöltött kérdőívek segítségével mérjük. Ezeket a mért értékeket azért tesszük közzé, hogy az előadók és jövendő előadók javítani tudják előadásaik tartalmi és információátviteli mutatóit. Ezek a visszajelzések azt mutatják, hogy a résztvevők hasznosnak ítélték az elhangzott előadásokat.

A 94 beérkezett kérdőív értékelése alapján a 75% fölötti értéket elért előadások / előadók sorrendje:

Előadók értékelése

Colin Rudd   97%
Vernon Lloyd   96%
Milan Glavaski   93%
Csajtai Kornél   92%
Mathieu Notéris   79%
Bába Tamás   79%
Elena-Teodora Miron   77%

 
Előadások értékelése

KPI-s and metrics 94%
ITIL V3 Planning to Implement Service Management 91%
Are you implementing new or improving what you have? 90%
Service Transition: Amikor minden költözik… 89%
Lean and IT Service Management 85%
Szolgáltatásmérés – mérni a mérhetetlent. 82%
ITIL in the Cloud 81%
Hogyan javíthatók a belső folyamatok, eredményesség outsource-on keresztül? 77%

ITIL V3 Planning to Implement Service Management

Colin Rudd, itSMF UK
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

ITIL Master

Mathieu Notéris
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

KPI-s and metrics

Colin Rudd
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

Szolgáltatásmérés – mérni a mérhetetlent

Szebényi Zoltán
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

Lean and IT Service Management

Milan Glavaski
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

ITIL & ASL, are these framework designed (and able) to collaborate?

Mathieu Notéris
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

Are you implementing new or improving what you have?

Vernon Lloyd
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

ITSM-Knowledge as Critical Success Factor for SME

Philipp Küller
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

ITIL in the Cloud

Vernon Lloyd
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

Service Transition: Amikor minden költözik…

Csajtai Kornél
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

Hogyan javíthatók a belső folyamatok, eredményesség outsource-on keresztül?

Bába Tamás
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.