Az itSMF Magyarország 2019 április 5-én tartja 15. konferenciáját. Az utóbbi években terjedtek az agilis megközelítések, amelyek gyorsabb alkalmazkodást biztosítanak az informatikától egyre jobban függő ügyfelek számára. (Agile, DevOps… stb. )

Ezen kívül 2019 első negyedévében megjelent ITIL 4. kiadásának első kötete, a Foundation, és az új minősítési rendszer struktúrája.

Az ITIL 30 éve a ITSM legelterjedtebb best practice megközelítés az informatikai szolgáltatásmenedzsment implementálására és fejlesztésére. Az új kiadás nemcsak a 2011-es kiadás óta fejlődő ITSM best practice alapjainak leírása, hanem a gyorsabb, agilisabb fejlesztési megközelítések beintegrálására is fókuszál.

A másik változás, amit figyelembe kell venni, hogy az IT szolgáltatások beépülnek a társadalom és a gazdaság minden területébe (szolgáltatások, gyártás, mezőgazdaság, magánélet…), ezért egyéb integrációs szempontok is megjelennek.

A konferencia helyszíne: 

Corner Rendezvényközpont, 1051 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 12.

A konferencia időpontja: 

2019. április 5.

A konferencia mottója: 

„Agilitás, ITIL 4, érték fókusz, integráció”

Egyúttal kérjük azon cégek jelentkezését is, akik mint kiállítók szponzorálni szeretnék a konferencia sikeres lebonyolítását.

A konferencia programja:

(a módosításokat folyamatosan átvezetjük)

Kezdés Idő-tartam   2019. április 5. péntek Előadók
8:30 0:30   Regisztráció  
9:00 0:10   Megnyitó Sarkadi-Nagy István, itSMF Magyarország
9:10 0:40   A Manifesto for Managing Services with Agility Robert S Falkowitz, Concentric Circle Consulting 
      This presentation attempts to identify the key areas, throughout the service life-cycle, where agility can bring value to the management of services. It is based on my 30 years of experience in delivering and managing services and provides many examples of the importance of agility.  
9:50 0:40   Nagyobb sebességre kapcsolunk – de nem mindegy, hogyan! Pásztor Zsolt – T-Systems Magyarország Zrt., ITIL Expert
      Az előadás célja bemutatni a manapság annyira népszerű agilis szervezeti működés előnyeit és lehetséges buktatóit gyakorlati példákon keresztül, elsősorban a szervezeti hatásokra fókuszálva.  
10:30 0:40   Agilis helpdesk – a Kanban az új varázsszó?  Simon Anita, Account Manager, TOPdes
        
 Az agilis informatika világában sokan próbálják bevezetni a scrumot a helpdesken is. A prezentáció erre mutat alternatívát azáltal, hogy megvizsgálja, hogy tud egy Kanban tábla segíteni a first line csapatnak, úgy, hogy a szolgáltatásközpontú IT az ügyfélelégedettséget is szem előtt kell tartsa

 
11:10 0:40   Ebédszünet  
11:50 0:40   ITIL 4 Foundation : Hogy változik az ITIL 4-es kiadásának terjedelme,
architektúrája, fókusza és minősítési rendszere
Krauth Péter, itSMF Magyarország, ITIL Expert
         Az előadás a megjelent ITIL Foundation (ITIL 4 kiadás) könyv és az Axelos által rendelkezésre bocsájtott ismeretek alapján áttekinti a szolgáltatásmenedzsment és az ITIL alapfogalmait (a szolgáltatásmenedzsment 4 dimenzióját, a szolgáltatás értékképzési rendszerét, a szolgáltatási értéklánc és az értékfolyamok rendszerét) Ismerteti a hét vezérelvet, a vezérelvek kölcsönhatásait. Áttekinti a menedzsment gyakorlatok rendszerét, az általános, a szolgáltatásmenedzsment és a technológiai menedzsment gyakortlatokat.

 
12:30 0:40   Kerekasztal beszélgetés Krauth Péter,Sarkadi-Nagy István,Pásztor Zsolt
      Mit jelent a továbbfejlesztett ITIL kiadás azoknak a szervezeteknek, akik ma a 2011-es kiadás alapján implementálták az ITSM rendszerüket? Mond-e valamit az iTIL 4 az átmenetre? Milyen lehetőségek vannak a 2011-es minősítési rendszer folytatására, meddig és milyen áttérési lehetőségek várhatók? Mikortól és hogyan lehet elkezdeni az ITIL 4-es minősítéseket? (oktatás, vizsgák, oklavelek)  
13:10     Zárszó Sarkadi-Nagy István, itSMF Magyarország

Konferencia szponzorok és kiállítók:

  • T-Systems Magyarország Zrt. 
  • GPIT Informatikai Szolgáltató kft. 
  • IQSOFT John Bryce oktatóközpont 
  • TOPdesk Magyarország Kft.

                              

Részvételi feltételek:

A részvételhez előzetes regisztráció szükséges.

A konferenciára az oldal alján található regisztrációs tábla kitöltésével lehet regisztrálni.

Információkérés: info@itsmf.hu, +36-70-452 1240

Regisztráció

A részvételi díj 10,000 Ft + ÁFA.

Ha a részvételi díj fizetése miatt nem tudna részt venni a rendezvényen, az itSMF Magyarország lehetőséget biztosít Önnek az ingyenes részvételre, de ebben az esetben is szükséges a regisztráció. Az ingyenes részvételt választók számára a fizetős jelentkezések függvényében tudunk helyet biztosítani, amelynek során helyhiány esetén a jelentkezési sorrend számít. Ha Ön a 10,000 Ft+ÁFA részvételi díjas regisztrációt választja, ezzel egyrészt Ön és cége is aktív támogatójává válik a hazai IT szolgáltatásmenedzsment kultúra színvonalának emelésének, az itSMF Magyarország céljai megvalósulásának, másrészt a szervezőbizottság a regisztráció lezárásáig garantálja a részvételt. Kérjük, hogy az “Egyéb információk” pontnál csak az egyik részvételi módot (fizetős vagy ingyenes) jelölje be! Ügyeljen a cég címének pontos kitöltésére! Magánszemély jelentkezése esetén a kérjük nevet a cég rovatba is beírni. A jelentkezőket a továbbiakban a megadott e-mail címen értesítjük a szükséges tudnivalókról vagy változásokról. A minél szélesebb részvétel érdekében tesszük lehetővé, hogy aki nem tudja támogatni a rendezvényt, az ingyenesen is jelentkezhessen. Azoknak a résztvevőknek, akik részvételi díjjal támogatni tudják a rendezvényt, előre is köszönjük támogatásukat és közzétesszük őket a támogatók listáján. A számlát a fizetős regisztráltak utólag kapják meg.

Előadásanyagok megtekintése, letöltése

Az előadásokról készült videókat és a prezentációkat közzétettük az előadásanyagok oldalon, melyet innen közvetlenül elérhet az “Előadásanyagok” gombra kattintva

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.