Az itSMF Magyarország 2019 április 5-én tartott 15. konferenciáján a regisztrált 52 főből 39 fő vett részt, 12 fizető és 27 ingyenes regisztrációval. A résztvevők véleményének (30 leadott értékelőlap) összegzése szerint a konferencia szakmai színvonala az előzetes elvárásokhoz viszonyítva 94 %-os volt. Az alábbiakban közzétesszük a konferencia előadásainak anyagát.

A konferenciát kiállítóként az alábbi cégek támogatták:

  • GPIT Informatikai Kft.
  • T-Systems Magyarország Zrt.
  • TOPdesk Magyarország Kft.
  • IQSOFT-John-Bryce Oktatóközpont

A konferenciát támogató fizetős szervezetek:

  • AGCO Hungary Kft.
  • Answare Kft.
  • Budapest Bank
  • Hanák Gábor
  • GPIT Kft.
  • IT-Servises Hungary Kft.
  • LGCL Kft.
  • MÁV Szolgáltató Központ
  • SZÁMALK Zrt.

Értékelés

A konferencia előadásainak és előadóinak “szolgáltatási szintjét” (a közzétett tapasztalatok mennyire használhatók, az üzenetek mennyire jól, érthetően mentek át) az “ügyfél”, azaz a konferencia résztvevői által kitöltött kérdőívek segítségével mértük. Ezeket a mért értékeket azért tesszük közzé, hogy az előadók és jövendő előadók javítani tudják előadásaik tartalmi és információátviteli mutatóit. Ezek a visszajelzések azt mutatják, hogy a résztvevők hasznosnak ítélték az elhangzott előadásokat.

Előadók értékelése
Robert Falkowitz 97%
Kerekasztal 96%
Krauth Péter 92%
Pásztor Zsolt 86%
Simon Anita 84%
Előadások értékelése
Kerekasztal beszélgetés 95%
ITIL 4 Foundation áttekintése 90%
A Manifesto for Managing Services with Agility 88%
Nagyobb sebességre kapcsolunk – de nem mindegy, hogyan! 77%
Agilis helpdesk – a Kanban az új varázsszó? 72%

A Manifesto for Managing Services with Agility

Robert Falkowitz, Concentric Circle Consulting
video
play-sharp-fill

This presentation attempts to identify the key areas, throughout the service life-cycle, where agility can bring value to the management of services. It is based on my 30 years of experience in delivering and managing services and provides many examples of the importance of agility.

prezentáció letöltése videó letöltése

Nagyobb sebességre kapcsolunk – de nem mindegy, hogyan

Pásztor Zsolt – T-Systems Magyarország
video
play-sharp-fill

Az előadás célja bemutatni a manapság annyira népszerű agilis szervezeti működés előnyeit és lehetséges buktatóit gyakorlati példákon keresztül, elsősorban a szervezeti hatásokra fókuszálva.

prezentáció letöltése videó letöltése

Agilis helpdesk – a Kanban az új varázsszó?

Simon Anita, TOPdesk
video
play-sharp-fill

Az előadás célja bemutatni a manapság annyira népszerű agilis szervezeti működés előnyeit és lehetséges buktatóit gyakorlati példákon keresztül, elsősorban a szervezeti hatásokra fókuszálva.

prezentáció letöltése videó letöltése

ITIL 4 Foundation: hogyan változik az architektúrája, fókusza…

Krauth Péter, itSMF Magyarország
video
play-sharp-fill

Az előadás a megjelent ITIL Foundation (ITIL 4 kiadás) könyv és az Axelos által rendelkezésre bocsátott ismeretek alapján áttekinti a szolgáltatásmenedzsment és az ITIL alapfogalmait (a szolgáltatásmenedzsment 4 dimenzióját, a szolgáltatás értékképzési rendszerét, a szolgáltatási értéklánc és az értékfolyamok rendszerét) Ismerteti a hét vezérelvet, a vezérelvek kölcsönhatásait. Áttekinti a menedzsment gyakorlatok rendszerét, az általános, a szolgáltatásmenedzsment és a technológiai menedzsment gyakorlatokat.

prezentáció letöltése videó letöltése

ITIL 4 Kerekasztal: kérdések-válaszok…

Krauth Péter, Sarkadi-Nagy István, itSMF Magyarország
video
play-sharp-fill

Mit jelent a továbbfejlesztett ITIL kiadás azoknak a szervezeteknek, akik ma a 2011-es kiadás alapján implementálták az ITSM rendszerüket? Mond-e valamit az iTIL 4 az átmenetre? Milyen lehetőségek vannak a 2011-es minősítési rendszer folytatására, meddig és milyen áttérési lehetőségek várhatók? Mikortól és hogyan lehet elkezdeni az ITIL 4-es minősítéseket? (oktatás, vizsgák, oklevelek)

videó letöltése

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.