Az itSMF Magyarország 2016 április 1-én tartja 12. konferenciáját. Ma már látható, hogy az informatikának a fejlődésben stratégiai szerepe van, ezért felértékelődött a szolgáltatásmenedzsment hatékony és fókuszált fejlesztése. A konferencia fókuszában a „best practice”, a sikeresek gyakorlatának testreszabott alkalmazása, a szolgáltatásmenedzsment jövője és sikeres alkalmazása áll.

A konferencia helyszíne: 

Paulay Rendezvényterem, 1061 Budapest, Paulay Ede u. 9.

A konferencia időpontja: 

2016. április 1. (9:00-)

A konferencia mottója: 

„Hogyan tudunk alkalmazkodni a változó kihívásokhoz” (Hogyan mérhetők és fejleszthetők a képesség típusú informatikai szolgáltatási eszközök a hatékonyság és az eredményesség érdekében?)

A konferencia meghívott előadója Colin Rudd, a Service Design egyik szerzője, az ISO/IEC 20000 szolgáltatásmenedzsment szabvány auditálási rendszerének kidolgozója, aki a szolgáltatásmenedzsment jövőjéről és sikeres alkalmazásáról tart előadásokat.

Konferencia szponzorok és kiállítók:

  • T-Systems Magyarország Zrt. 
  • GPIT Informatikai Szolgáltató kft.
  • IQSOFT John Bryce oktatóközpont
  • TOPdesk Magyarország Kft.
  • ServiceNow Registered Solutions Partner

                          

A konferencia programja:

Kezdés Idő-tartam   2016. április 1. péntek Előadók
8:30 0:30   Regisztráció  
9:00 0:10   Megnyitó Sarkadi-Nagy István, itSMF Magyarország
9:10 0:40   The future of service management – a personal view   Colin Rudd, itSMF UK, authore of Service Design
       

This session will provide a brief personal view of the future of service management theory and practice from someone who has been actively  involved in its development from the early 1980’s and 1990’s.  Colin will give a brief overview of some of the recent developments and their application to new developments within the near future.

 
9:50 0:40   Együtt egymásért! – ITSM bevezetéseink tapasztalatai Pásztor Zsolt – T-Systems Magyarország Zrt.
 
 
      A T-Systems munkatársai számos szolgáltatásmenedzsment-fejlesztési projekten dolgoztak utóbbi pár évben is a legkülönbözőbb iparágakban működő szervezeteknél. Előadásunkban ezen projekteken szerzett tapasztalataink összegzését osztjuk meg, kitérve olyan konkrét példákra, amelyekből mi magunk is sokat tanultunk, ezért bízunk benne, hogy másoknak is hasznára válik, és elősegíti a hatékonyabb együttműködést ügyfél és szállító között, hogy a kívánt eredményt együtt elérjék. Az értékteremtés szempontjából vizsgáljuk meg, hogy jellemzően mik azok az erőforrások és képességek, amelyek részleges vagy teljes hiánya komoly akadályt jelenthet ezekben a fejlesztési projektekben, legyen az akár ügyfél vagy szállítói oldalon. Szó lesz ügyfélelvárásokról és szállítói attitűdökről mind az ajánlati, mind a megvalósítási szakaszban. Egy szóval az előadásban elhangzó történetek valósággal való bárminemű egyezése nem a véletlen műve.  
10:30 0:40   Minek nekünk SLA? Szebényi Zoltán, ITIL Expert, szolgáltatási igazgató, MVMI Zrt.
      Mi az, hogy szolgáltatás?
Mi az, hogy IT szolgáltatás?
Mi az, hogy SLA?
Mire való az SLA? Egy IT szolgáltató gyakorlata
Mi az a szolgáltatáskatalógus?
Mire használjuk a gyakorlatunkban?

A Magyar Villamos Művek informatikai szolgáltatójánál, az MVMI Zrt.-nél megélt eddigi tapasztalatait,  a témával kapcsolatos gondolatait mondja el az MVMI szolgáltatási igazgatója.

 
11:10 0:40   Szünet  
11:50 0:40   Success with service management Colin Rudd, itSMF UK, authore of Service Design
       

This session will look at the main cause of failure within service management programs.  It will also provide some advice on guidance on how to avoid them based on the facilitator’s over 50 years’ experience of IT and over 30 years’ experience of service management.

 

 
12:30 0:40   CSI bevezetésének evolúciója lakossági 3Play szolgáltatásokra Emmert Tamás Magyar Telekom Nyrt.
      Az előadás bemutatja a CSI bevezetésének fejlődését egy folyamatosan változó nagyvállalati környezetben, lépéseinket a DIY minőségjavítástól a keretrendszer kialakításán át az átgondoltan, szisztematikusan végrehajtott akciókig, valamint a továbblépési irányokat, hiszen a fejlődés megállíthatatlan…  
13:10      

Részvételi feltételek:

A részvételhez előzetes regisztráció szükséges.

A konferenciára az oldal alján található regisztrációs tábla kitöltésével lehet regisztrálni.

Információkérés: info@itsmf.hu, +36-70-452 1240

Regisztráció

A részvételi díj 12,000 Ft + ÁFA.

Ha a részvételi díj fizetése miatt nem tudna részt venni a rendezvényen, az itSMF Magyarország lehetőséget biztosít Önnek az ingyenes részvételre, de ebben az esetben is szükséges a regisztráció. Az ingyenes részvételt választók számára a fizetős jelentkezések függvényében tudunk helyet biztosítani, amelynek során helyhiány esetén a jelentkezési sorrend számít. Ha Ön a 12,000 Ft+ÁFA részvételi díjas regisztrációt választja, ezzel egyrészt Ön és cége is aktív támogatójává válik a hazai IT szolgáltatásmenedzsment kultúra színvonalának emelésének, az itSMF Magyarország céljai megvalósulásának, másrészt a szervezőbizottság a regisztráció lezárásáig garantálja a részvételt. Kérjük, hogy az „Egyéb információk” pontnál csak az egyik részvételi módot (fizetős vagy ingyenes) jelölje be! Ügyeljen a cég címének pontos kitöltésére! Magánszemély jelentkezése esetén a kérjük nevet a cég rovatba is beírni. A jelentkezőket a továbbiakban a megadott e-mail címen értesítjük a szükséges tudnivalókról vagy változásokról. A minél szélesebb részvétel érdekében tesszük lehetové, hogy aki nem tudja támogatni a rendezvényt, az ingyenesen is jelentkezhessen. Azoknak a résztvevőknek, akik részvételi díjjal támogatni tudják a rendezvényt, előre is köszönjük támogatásukat és közzétesszük őket a támogatók listáján. A számlát a fizetős regisztráltak utólag kapják meg.

Előadásanyagok megtekintése, letöltése

Az előadásokról készült videókat és a prezentációkat közzétettük az előadásanyagok oldalon, melyet innen közvetlenül elérhet az „Előadásanyagok” gombra kattintva

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük