Az itSMF Magyarország 2016 április 1-én tartott 12. konferenciáján a regisztrált 80 főből 55 fő vett részt, 15 fizető és 40 ingyenes regisztrációval. A résztvevők véleményének (33 leadott értékelőlap) összegzése szerint a szeminárium szakmai színvonala az előzetes elvárásokhoz viszonyítva 99%-os volt. Az alábbiakban közzétesszük a konferencia előadásainak anyagát.

A konferenciát kiállítóként az alábbi cégek támogatták:

  • GPIT Informatikai Kft.
  • T-Systems Magyarország Zrt.
  • TOPdesk Magyarország Kft.
  • IQSOFT-John-Bryce Oktatóközpont

A konferenciát támogató fizetős szervezetek:

  • Answare Kft.
  • D-Vision Kft.
  • Egis Gyógyszergyár Zrt.
  • GPIT Services Kft.
  • IT Services Hungary Kft.
  • Czinege Katalin
  • MVMI Zrt.
  • NET’54 Kft.
  • NI Hungary Kft.
  • OTP Bank Nyrt.
  • SGS Hungária Kft.

Értékelés

A konferencia előadásainak és előadóinak “szolgáltatási szintjét” (a közzétett tapasztalatok mennyire használhatók, az üzenetek mennyire jól, érthetően mentek át) az “ügyfél”, azaz a konferencia résztvevői által kitöltött kérdőívek segítségével mértük. Ezeket a mért értékeket azért tesszük közzé, hogy az előadók és jövendő előadók javítani tudják előadásaik tartalmi és információátviteli mutatóit. Ezek a visszajelzések azt mutatják, hogy a résztvevők hasznosnak ítélték az elhangzott előadásokat.

A 33 beérkezett kérdőív értékelése alapján a 75% fölötti értéket elért előadások / előadók sorrendje:

Előadók értékelése

Colin Rudd 100%
Colin Rudd 98%
Szebényi Zoltán 84%
Pásztor Zsolt 81%
Emmert Tamás 77%


Előadások értékelése

The future of service management – a personal view   97%
Achieving success with service management 96%
Minek nekünk SLA? 85%
CSI bevezetésének evolúciója lakossági 3Play szolgáltatásokra 78%
Együtt egymásért! – ITSM bevezetéseink tapasztalatai 78%

The future of service management – a personal view

Colin Rudd, itSMF UK
video
play-sharp-fill

This session will provide a brief personal view of the future of service management theory and practice from someone who has been activelyinvolved in its development from the early 1980’s and 1990’s.Colin will give a brief overview of some of the recent developments and their application to new developments within the near future.

prezentáció letöltése videó letöltése

Együtt egymásért! – ITSM bevezetéseink tapasztalatai

Pásztor Zsolt – T-Systems Magyarország Zrt.
video
play-sharp-fill

A T-Systems munkatársai számos szolgáltatásmenedzsment-fejlesztési projekten dolgoztak utóbbi pár évben is a legkülönbözőbb iparágakban működő szervezeteknél. Előadásunkban ezen projekteken szerzett tapasztalataink összegzését osztjuk meg, kitérve olyan konkrét példákra, amelyekből mi magunk is sokat tanultunk, ezért bízunk benne, hogy másoknak is hasznára válik, és elősegíti a hatékonyabb együttműködést ügyfél és szállító között, hogy a kívánt eredményt együtt elérjék. Az értékteremtés szempontjából vizsgáljuk meg, hogy jellemzően mik azok az erőforrások és képességek, amelyek részleges vagy teljes hiánya komoly akadályt jelenthet ezekben a fejlesztési projektekben, legyen az akár ügyfél vagy szállítói oldalon. Szó lesz ügyfélelvárásokról és szállítói attitűdökről mind az ajánlati, mind a megvalósítási szakaszban. Egy szóval az előadásban elhangzó történetek valósággal való bárminemű egyezése nem a véletlen műve.

prezentáció letöltése videó letöltése

Minek nekünk SLA?

Szebényi Zoltán, ITIL Expert, szolgáltatási igazgató, MVMI Zrt.
video
play-sharp-fill

Mi az, hogy szolgáltatás? Mi az, hogy IT szolgáltatás? Mi az, hogy SLA? Mire való az SLA? Egy IT szolgáltató gyakorlata Mi az a szolgáltatáskatalógus? Mire használjuk a gyakorlatunkban? A Magyar Villamos Művek informatikai szolgáltatójánál, az MVMI Zrt.-nél megélt eddigi tapasztalatait, a témával kapcsolatos gondolatait mondja el az MVMI szolgáltatási igazgatója.

prezentáció letöltése videó letöltése

Achieving success with service management

Colin Rudd, itSMF UK
video
play-sharp-fill

This session will look at the main cause of failure within service management programs.It will also provide some advice on guidance on how to avoid them based on the facilitator’s over 50 years’ experience of IT and over 30 years’ experience of service management.

prezentáció letöltése videó letöltése

CSI bevezetésének evolúciója lakossági 3Play szolgáltatásokra

Emmert Tamás Magyar Telekom Nyrt.
video
play-sharp-fill

Az előadás bemutatja a CSI bevezetésének fejlődését egy folyamatosan változó nagyvállalati környezetben, lépéseinket a DIY minőségjavítástól a keretrendszer kialakításán át az átgondoltan, szisztematikusan végrehajtott akciókig, valamint a továbblépési irányokat, hiszen a fejlődés megállíthatatlan…

prezentáció letöltése videó letöltése

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.