Az itSMF Magyarország 2015 október 30-án tartja 11. szemináriumát. Az informatika szolgáltatások fókusza az üzlet, a vállalat, a gazdaság számára történő értékteremtés. A szolgáltatásmenedzsment bevált gyakorlata segíthet hatékony válaszokat adni a válság kihívásaira, ebben nyújthatnak segítséget a konferencia előadásai, amelyek a tapasztalatok megosztásával segítik annak testreszabott alkalmazását.

Milyen használható tapasztalatokat tudunk megfogalmazni és átadni egymásnak? A siker döntően rajtunk, a mi hozzáállásunkon múlik! Vegyen részt Ön is a szemináriumon, hogy minél többen hasznosíthassák a megosztott tapasztalatokat!

A szeminárium helyszíne:

Paulay Rendezvényterem, 1061 Budapest, Paulay Ede u. 9.

A szeminárium időpontja: 

2015. október 30. (9:00-)

A szeminárium mottója: 

„Fókuszban az értékteremtés ” (Hogyan mérhetők és javíthatók a képesség típusú informatikai szolgáltatási eszközök a hatékonyság és az eredményesség érdekében?)

A szeminárium programja:

Kezdés Idő-tartam   2015. október 30. péntek Előadók
8:30 0:30   Regisztráció  
9:00 0:10   Megnyitó Sarkadi-Nagy István, itSMF Magyarország
9:10 0:40   DevOps Préger Lajos, Hewlett-Packard Magyarország Kft.
       

Napjainkban egyre gyakrabban találkozunk ezzel ez első olvasásra fura szóösszetétellel, s vetődik fel a kérdés:
•         Mit jelent a DevOps?
•         Mi van mögötte és mire jó?
•         Hol és kik találkozhatnak vele?
•         Jelen vagy utópia?
•         ITIL vs. DevOps, barátok vagy vetélytársak?

Az előadás a fenti kérdéseket járja körbe, s ezek mentén ad betekintést a DevOps alapokba.

 
9:50 0:40   “Hogyan alapozzunk meg értékteremtő IT szolgáltatásokat belső üzemeltetésre építve  – INVITEL ICT 2012. szeptember és 2015. május között lezajlott szolgáltatásfejlesztési és folyamat-standardizálási projekt tapasztalatai” Kemendi Zsolt – Invitel ICT
Sáfrán Péter – IBM
Dr. Becser Balázs – ALFA-CON Kft.
      Invitel Zrt. stratégia döntése az IT szolgáltatásokkal piacra lépésről a nyilvánvaló piaci tendenciák figyelembevételével. Az eszközök és lehetőségek piaci viszonyokra történő optimalizálásának bemutatása, a folyamatkialakítási és standardizálási projekt szakasz ismertetése. A projekt során felmerülő nehézségek és kihívások tanulságai. A számszerűsített eredmények és a megnyíló piaci lehetőségek bemutatása.  
10:30 0:40   Minden a helyén – Minden egy helyen Szegedi Antal és Pásztor Zsolt, T-Systems Magyarország Zrt.
      Az adatok dömpingje és a technológiai fejlődés feladta a leckét az üzleti és IT vezetőknek is. Hogyan juthatnak hozzá a számukra fontos információkhoz bármikor és bárhol? Egyáltalán mi számít fontosnak? Számos vállalat vezetőjével találkoztak a T-Systems tanácsadói és mérnökei, hogy az ITIL ismereteikre és korábbi tapasztalataikra alapozva járjanak utána a válaszoknak és megoldást adjanak a vezetők kezébe. Mint utólag minden jó megoldás, ez is egyszerűnek tűnhet, pedig a megoldás „csak” a cél, az odavezető út az, amit érdemes volt végigjárni, amiből mi is sokat tanultunk és reméljük, másoknak is érdekes lesz. Annyit elárulhatunk, hogy az előadásból most sem maradhatnak ki az „okos” dolgok, a két ujjunk, a szemünk, valamint lesz polgármester is a történetben, de olyan – már szokványosnak mondható – témákat is érintünk, mint a BI, a KPI-ok, az integrációk és az életciklus-modell.  
11:10 0:40   Szünet  
11:50 0:40   CMDB architektúra megjelenítése SAMU-val Bekk Nándor,Magyar Telekom / IT szolgáltatás menedzsment központ. Atoll Technologies Kft.
      A CMDB vizualizációján keresztül hogyan javítható az adatok minősége és készülhetünk fel megnyugtatóan a változásokra. Továbblépési lehetőségek bemutatása.  
12:30 0:40   Üzemeltetési  folyamatok mérési lehetőségei és ezek hatékonyság javító hatása a Szolgáltatás üzemeltetésben Kovács Zoltán, T-Systems Magyarország
      A CSI jelentősége egyre inkább felértékelődik az érettebb szolgáltatás menedzsment gyakorlattal bíró vállalatok körében.  Az árrés, a versenyképesség és az ügyfél elégedettség hármasában pont a CSI jó alkalmazása segíthet az optimumot megtalálni.   Ugyanakkor a CSI nem új találmány, más iparágak már régóta használják a különböző hatékonyság javító módszertanokat. Az előadás arra keresi a választ, hogy hogyan lehet a más iparágakból származó módszereket, tapasztalatokat a CSI szolgálatába állítani és milyen gyakorlati lépések történnek és tapasztalatok születtek a T-Systems-nél   az elmúlt időszakban ebben a témában  
13:10 0:40   Felhő alapú üzemeltetési feladatok optimalizálása Kozári Ákos, Microsoft Magyarország
      A felhő alapú szolgáltatások, megoldások – legyen az akár publikus, hibrid, privát – technológiai tervezési, bevezetési feladatai mellett fontos megvizsgálnunk azt, hogy a kapcsolódó üzemeltetési folyamatok, feladatok, szerepkörök hogyan érintettek, hol és milyen módon kell azokat átalakítani, illeszteni, hatékonyabbá tenni (pl. kapacitás kezelés, financiális elszámolás, rendelkezésre-állás kezelés). Az előadás fő célja segítséget nyújtani abban, hogy az üzemeltetési témakör ezirányú fejlesztésében milyen kezdeti lépések megtételére van szükség, felhasználva a Microsoft e témakörben kidolgozott megközelítését.  
13:50        

A Szemináriumot a GPIT Informatikai Szolgáltató kft. támogatja kiállítóként.

Részvételi feltételek:

A részvételhez előzetes regisztráció szükséges.

A szemináriumra az oldal alján található regisztrációs tábla kitöltésével lehet regisztrálni.

Információkérés: info@itsmf.hu, +36-70-452 1240

Regisztráció

A részvételi díj 12,000 Ft + ÁFA.

Ha a részvételi díj fizetése miatt nem tudna részt venni a rendezvényen, az itSMF Magyarország lehetőséget biztosít Önnek az ingyenes részvételre, de ebben az esetben is szükséges a regisztráció. Az ingyenes részvételt választók számára a fizetős jelentkezések függvényében tudunk helyet biztosítani, amelynek során helyhiány esetén a jelentkezési sorrend számít. Ha Ön a 12,000 Ft+ÁFA részvételi díjas regisztrációt választja, ezzel egyrészt Ön és cége is aktív támogatójává válik a hazai IT szolgáltatásmenedzsment kultúra színvonalának emelésének, az itSMF Magyarország céljai megvalósulásának, másrészt a szervezőbizottság a regisztráció lezárásáig garantálja a részvételt. Kérjük, hogy az “Egyéb információk” pontnál csak az egyik részvételi módot (fizetős vagy ingyenes) jelölje be! Ügyeljen a cég címének pontos kitöltésére! Magánszemély jelentkezése esetén a kérjük nevet a cég rovatba is beírni. A jelentkezőket a továbbiakban a megadott e-mail címen értesítjük a szükséges tudnivalókról vagy változásokról. A minél szélesebb részvétel érdekében tesszük lehetové, hogy aki nem tudja támogatni a rendezvényt, az ingyenesen is jelentkezhessen. Azoknak a résztvevőknek, akik részvételi díjjal támogatni tudják a rendezvényt, előre is köszönjük támogatásukat és közzétesszük őket a támogatók listáján. A számlát a fizetős regisztráltak utólag kapják meg.

Előadásanyagok megtekintése, letöltése

Az előadásokról készült videókat és a prezentációkat közzétettük az előadásanyagok oldalon, melyet innen közvetlenül elérhet az “Előadásanyagok” gombra kattintva

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.