Az itSMF Magyarország 2012 október 26-án tartott 9. szemináriumán a regisztrált 60 főből 42 fő vett részt, 10 fizető és 32 ingyenes regisztrációval. A résztvevők véleményének (25 leadott értékelőlap) összegzése szerint a szeminárium szakmai színvonala az előzetes elvárásokhoz viszonyítva 85%-os volt. Az alábbiakban közzétesszük a szeminárium előadásainak anyagát.

A válság hatása még mindig érezhető, ugyanakkor a válság tartós változásokat hozott az informatikai szolgáltatások területén is. Erős a költségcsökkentési nyomás, növekszik a kiszervezések aránya, nő az értékteremtési kényszer, ezért a munkahelyek megőrzése érdekében növelni kell a szolgáltatók értékteremtő képességét és hatékonyságát.

Ebben a helyzetben továbbra is az IT szolgáltatások értékteremtésének fokozására van szükség, erre fókuszáltak a szeminárium előadásai: mi az értékteremtés lényege, hogyan javíthatjuk és mutathatjuk be ezt az értéket.

A szeminárium mottója változatlan: „Fókuszban az értékteremtés”
(Hogyan mérhető és javítható az informatikai szolgáltatások értékteremtése a hatékonyság és eredményesség érdekében?)

A szemináriumot kiállítóként az alábbi cégek támogatták:

  • IQSOFT-John-Bryce Oktatóközpont

A szemináriumot támogató fizetős szervezetek:

  • Audi Hungária Motor Kft.
  • Dévai Zoltán
  • D-Vision Kft.
  • IQSOFT-John Brice Oktatóközpont
  • INNOVA Észak -Alföld Nonprofit Kft.
  • Lagermax Autótranszport Kft.
  • MTC Consulting 2005 Kft.
  • MVMI Informatika Zrt.
  • SGS Hungária Kft.
  • Raiffeisen Bank Zrt.

Értékelés

A szeminárium előadásainak és előadóinak “szolgáltatási szintjét” (a közzétett tapasztalatok mennyire használhatók, az üzenetek mennyire jól, érthetően mentek át) az “ügyfél”, azaz a szeminárium résztvevői által kitöltött kérdőívek segítségével mérjük. Ezeket a mért értékeket azért tesszük közzé, hogy az előadók és jövendő előadók javítani tudják előadásaik tartalmi és információátviteli mutatóit. Ezek a visszajelzések azt mutatják, hogy a résztvevők hasznosnak ítélték az elhangzott előadásokat.

A 25 beérkezett kérdőív értékelése alapján a 75% fölötti értéket elért előadások / előadók sorrendje:

Előadók értékelése

Practical lessons on using the ITSM lifecycle to create and demonstrate Value   90%
LEAN kezdő lépések
Gyorsabban – hatékonyabban – olcsóbban..
  87%
Hol tartunk ma?
Az informatika helyzete 2009-2012-ben – Útkeresés
  85%
Twin Data Centers  – How to blend IT lifecycle management with LEAN   79%
Értékfókusz egy kisvállalkozásnál
Mit és hogyan tegyünk, hogy az érték maximális legyen?
  75%
Értékteremtés egy MÁV IT szolgáltatás fejlesztésében   75%


Előadások értékelése

Daniel Breston,  itSMF UK, Breston-IT Limited   94%
dr Fehér Péter, Corvinus Egyetem   89%
Ladosinszki István, T-Systems   88%
Monika Milla Horvath, KBC Group – CE DC Services Support    87%
Szűcs Tamás, IDS Scheer Hungária Kft.    82%
Cserjési Jenő, MÁV Trakció Zrt.    80%

Az informatika helyzete 2009-2012-ben – Útkeresés

Dr. Fehér Péter – Corvinus Egyetem
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

Practical lessons on using the ITSM lifecycle to create and demonstrate Value

Daniel Breston – Breston-IT Ltd.
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

LEAN kezdő lépések: Gyorsabban – hatékonyabban – olcsóbban

Ladosinszki István – T-Systems
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

Twin Data Centers – How to blend IT lifecycle management with LEAN

Monika Milla Horvath – KBC Group, Daniel Breston – Breston-IT Limited
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

Értékfókusz egy kisvállalkozásnál

Almási György – Technoform Kft.
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

Értékteremtés egy MÁV IT szolgáltatás fejlesztésében

Cserjési Jenő – MÁV Trakció, Szűcs Tamás – IDS Scheer Hungária Kft.
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.