Az itSMF Magyarország 2009 november 6-án tartott 6. szemináriumán 90 fő vett részt, 32 fizető és 58 ingyenes regisztrációval. A résztvevők véleményének (48 leadott értékelőlap) összegzése szerint a szeminárium szakmai színvonala az előzetes elvárásokhoz viszonyítva 89%-os volt. 

A gazdasággal együtt az informatika is nehéz időket él át. Pénzügyi megszorítások, létszámcsökkentés, beruházások és fejlesztések visszafogása vagy elhalasztása az erőforrások csökkenését eredményezi. Ebben a helyzetben az IT szolgáltatások értékteremtésének megőrzéséhez csak a képességek fejlesztése ad lehetőséget: a vezetés, a szervezet, a folyamatok, a tudás és a képzett munkatársak jelentik azokat a képességeket, amelyek fejlesztésével eredményes választ adhatunk a válság által előidézett kihívásokra.

A szeminárium mottója: „ Képességfejlesztéssel a válság ellen ”
(Hogyan mérhetők és javíthatók a képesség típusú informatikai szolgáltatási eszközök a hatékonyság és eredményesség érdekében?)

A szemináriumot kiállítóként az alábbi cégek támogatták:

  • Epicor Software Hungary Kft.
  • OGYS Consulting Kft.
  • IQSOFT-John-Bryce Oktatóközpont

A szemináriumot támogató fizetős szervezetek:

  • AAM Tanácsadó Zrt.
  • Blue Compass Consulting Kft.
  • Chinoin Zrt.
  • CIB Bank Zrt.
  • DK-Consulting Zrt.
  • D-Vision Kft.
  • HC Pointer Kft.
  • HumanoIT Kft.
  • IFUA Horváth&Partners Kft.
  • Item Solutions Hungary Kft.
  • KBC Global Services Magyarországi Fióktelepe
  • Keyserve Kft.
  • Kürt Zrt.
  • Lagermax Autótranszport Kft.
  • MÁV Informatika Zrt.
  • MKB Zrt.
  • Peppera Translations
  • PontIT Kft.
  • Raiffeisen Bank zRt.
  • Ricoh Hungary Kft.
  • S&T Unitis Kft.
  • Stratis Kft.
  • Y2K Kft.

Értékelés

A 48 beérkezett kérdőív értékelése alapján a 70% fölötti értéket elért előadások / előadók sorrendje:

Előadók értékelése

Robert Falkowitz 94%
Szabó Zoltán 87%
Fehér Péter 87%
Végh Zoltán 83%
Kálló Miklós 82%
Kresz Balázs 75%


Előadások értékelése

Cost of Quality Approach in IT Service Management 90%
IT szolgáltatásmenedzsment rendszer V3 alapon 82%
Az IT szolgáltatásmenedzsment hazai helyzetéről  81%
A PULSE – egy teljesítmény menedzsment szolgáltatás életciklusa 80%
Szolgáltatáskérés menedzsment  78%

 

Cost of Quality in IT Service Management

Robert Falkowitz, itSMF Switzerland
video
prezentáció letöltése videó letöltése

Az IT szolgáltatásmenedzsment hazai helyzetéről

Szabó Zoltán,Fehér Péter, Corvinus Egyetem
video
prezentáció letöltése videó letöltése

IT szolgáltatásmenedzsment rendszer V3 alapon

Végh Zoltán, MÁV Informatika Zrt.
video
prezentáció letöltése videó letöltése

A PULSE – egy teljesítmény menedzsment szolgáltatás életciklusa

Kálló Miklós, Magyar Telekom Nyrt.
video
prezentáció letöltése videó letöltése

Szolgáltatáskérés menedzsment

Kresz Balázs, KFKI Rendszerintegrátor Zrt.
video
prezentáció letöltése videó letöltése

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.