Az itSMF Magyarország 2009 november 6-án tartott 6. szemináriumán 90 fő vett részt, 32 fizető és 58 ingyenes regisztrációval. A résztvevők véleményének (48 leadott értékelőlap) összegzése szerint a szeminárium szakmai színvonala az előzetes elvárásokhoz viszonyítva 89%-os volt. 

A gazdasággal együtt az informatika is nehéz időket él át. Pénzügyi megszorítások, létszámcsökkentés, beruházások és fejlesztések visszafogása vagy elhalasztása az erőforrások csökkenését eredményezi. Ebben a helyzetben az IT szolgáltatások értékteremtésének megőrzéséhez csak a képességek fejlesztése ad lehetőséget: a vezetés, a szervezet, a folyamatok, a tudás és a képzett munkatársak jelentik azokat a képességeket, amelyek fejlesztésével eredményes választ adhatunk a válság által előidézett kihívásokra.

A szeminárium mottója: „ Képességfejlesztéssel a válság ellen ”
(Hogyan mérhetők és javíthatók a képesség típusú informatikai szolgáltatási eszközök a hatékonyság és eredményesség érdekében?)

A szemináriumot kiállítóként az alábbi cégek támogatták:

  • Epicor Software Hungary Kft.
  • OGYS Consulting Kft.
  • IQSOFT-John-Bryce Oktatóközpont

A szemináriumot támogató fizetős szervezetek:

  • AAM Tanácsadó Zrt.
  • Blue Compass Consulting Kft.
  • Chinoin Zrt.
  • CIB Bank Zrt.
  • DK-Consulting Zrt.
  • D-Vision Kft.
  • HC Pointer Kft.
  • HumanoIT Kft.
  • IFUA Horváth&Partners Kft.
  • Item Solutions Hungary Kft.
  • KBC Global Services Magyarországi Fióktelepe
  • Keyserve Kft.
  • Kürt Zrt.
  • Lagermax Autótranszport Kft.
  • MÁV Informatika Zrt.
  • MKB Zrt.
  • Peppera Translations
  • PontIT Kft.
  • Raiffeisen Bank zRt.
  • Ricoh Hungary Kft.
  • S&T Unitis Kft.
  • Stratis Kft.
  • Y2K Kft.

Értékelés

A 48 beérkezett kérdőív értékelése alapján a 70% fölötti értéket elért előadások / előadók sorrendje:

Előadók értékelése

Robert Falkowitz 94%
Szabó Zoltán 87%
Fehér Péter 87%
Végh Zoltán 83%
Kálló Miklós 82%
Kresz Balázs 75%


Előadások értékelése

Cost of Quality Approach in IT Service Management 90%
IT szolgáltatásmenedzsment rendszer V3 alapon 82%
Az IT szolgáltatásmenedzsment hazai helyzetéről  81%
A PULSE – egy teljesítmény menedzsment szolgáltatás életciklusa 80%
Szolgáltatáskérés menedzsment  78%

 

Cost of Quality in IT Service Management

Robert Falkowitz, itSMF Switzerland
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

Az IT szolgáltatásmenedzsment hazai helyzetéről

Szabó Zoltán,Fehér Péter, Corvinus Egyetem
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

IT szolgáltatásmenedzsment rendszer V3 alapon

Végh Zoltán, MÁV Informatika Zrt.
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

A PULSE – egy teljesítmény menedzsment szolgáltatás életciklusa

Kálló Miklós, Magyar Telekom Nyrt.
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

Szolgáltatáskérés menedzsment

Kresz Balázs, KFKI Rendszerintegrátor Zrt.
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.