Az itSMF Magyarország 2006 október 27-én tartott szemináriumán 140 fő vett részt, 88 fizető és 52 ingyenes regisztrációval. A résztvevők véleményének összegzése szerint a szeminárium szakmai színvonala megfelelt az előzetes elvárásoknak. Az alábbiakban közzétesszük a szeminárium előadásainak anyagát. A konferencia anyagi támogatásáért köszönettel tartozunk a HP és az AVNET szponzoráló kiállítóknak, a szervezésben résztvevő IQSOFT-John Bryce-nak és köszönjük az alábbi cégek összesen 88 támogató regisztrációját, vagy szervezési támogatását, amely jól példázza, hogy sokan érzik magukénak a szolgáltatásmenedzsment kultúra terjesztésének ügyét:

  • AAM
  • Albacomp
  • Alcoa-Köfém
  • Allianz Hungária
  • Alphanet
  • Avnet
  • BMF Kandó
  • Budapesti Közép-Európai Egyetem
  • CIB Bank
  • Cleware Informatika
  • Delta Elektronik
  • D-Vision
  • EDS Magyarország
  • EGIS
  • Elcoteq
  • Erste Bank
  • Flextronics International
  • FŐSZINFORM
  • Geometria
  • Grepton
  • HerMész-Soft
  • Hewlett Packard
  • Hungária Biztosító
  • Hungexpo
  • IQSYS
  • itSMF
  • K&H Bank
  • KFKI-LNX
  • KSH
  • LATERAL Consulting
  • Libra Szoftver
  • Magyar Nemzeti Bank
  • Magyar Posta
  • Magyar Rádió
  • Magyar Telekom
  • MÁV INFORMATIKA
  • Merkantil Bank
  • Mimox
  • MOL
  • MVM
  • OTP Bank
  • Pannon GSM
  • QUAESTOR-NET
  • SAO-Synergon
  • Siemens PSE
  • Siemens
  • Stratis
  • Syslogic Informatika
  • T-Systems Hugary
  • Unitis
  • Vodafone Magyarország
  • VT-SOFT

Értékelés

A leadott értékelőlapok adatait feldolgozva a konferencia általános megítélése, illetve az előadások tartalmának és az előadók előadásmódjának megítélése az alábbiak szerint alakult:

Előadók értékelése

Kiss Gergely 86%
Jungbauer József 84%
Almási József 80%
Suba Péter 78%
Gelei Péter 75%


Előadások értékelése

ITSM folyamatok minőségjavítása monitorozás segítségével ING 87%
SLM bevezetés a Friesland-ban ICON/Friesland 83%
ITIL megvalósítás a Keler-ben Keler/Alphanet 81%
Adatok, információk, mutatók, KPI HP/MOL 79%
Problémamenedzsment és a mérhetőség Getronics 77%

Adatok, információk, mutatók, KPI (a MOL outsource bevezetés kapcsán)

Tornyossy Gábor (HP)
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

Problémamenedzsment és a mérhetőség

Suba Péter (Getronix)
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

ITIL alapú szolgáltatás menedzsment megvalósítása a Keler Zrt-ben

Jungbauer József és Schultz Péter(Keler / Alphanet)
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

SLM bevezetés a Friesland Zrt-ben

Almási József (ICON)
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

ITIL alapú IT környezet kialakítás és IT szolgáltatás menedzsment megvalósítás az FHB-ban

Tild Attila (IBM)
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

IT szolgáltatás menedzsment folyamatok minőségének javítása valósidejű monitorozás segítségével

Gelei Péter és Kiss Gergely (ING Bp Service Center)
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük