Az itSMF Magyarország 2006 október 27-én tartott szemináriumán 140 fő vett részt, 88 fizető és 52 ingyenes regisztrációval. A résztvevők véleményének összegzése szerint a szeminárium szakmai színvonala megfelelt az előzetes elvárásoknak. Az alábbiakban közzétesszük a szeminárium előadásainak anyagát. A konferencia anyagi támogatásáért köszönettel tartozunk a HP és az AVNET szponzoráló kiállítóknak, a szervezésben résztvevő IQSOFT-John Bryce-nak és köszönjük az alábbi cégek összesen 88 támogató regisztrációját, vagy szervezési támogatását, amely jól példázza, hogy sokan érzik magukénak a szolgáltatásmenedzsment kultúra terjesztésének ügyét:

  • AAM
  • Albacomp
  • Alcoa-Köfém
  • Allianz Hungária
  • Alphanet
  • Avnet
  • BMF Kandó
  • Budapesti Közép-Európai Egyetem
  • CIB Bank
  • Cleware Informatika
  • Delta Elektronik
  • D-Vision
  • EDS Magyarország
  • EGIS
  • Elcoteq
  • Erste Bank
  • Flextronics International
  • FŐSZINFORM
  • Geometria
  • Grepton
  • HerMész-Soft
  • Hewlett Packard
  • Hungária Biztosító
  • Hungexpo
  • IQSYS
  • itSMF
  • K&H Bank
  • KFKI-LNX
  • KSH
  • LATERAL Consulting
  • Libra Szoftver
  • Magyar Nemzeti Bank
  • Magyar Posta
  • Magyar Rádió
  • Magyar Telekom
  • MÁV INFORMATIKA
  • Merkantil Bank
  • Mimox
  • MOL
  • MVM
  • OTP Bank
  • Pannon GSM
  • QUAESTOR-NET
  • SAO-Synergon
  • Siemens PSE
  • Siemens
  • Stratis
  • Syslogic Informatika
  • T-Systems Hugary
  • Unitis
  • Vodafone Magyarország
  • VT-SOFT

Értékelés

A leadott értékelőlapok adatait feldolgozva a konferencia általános megítélése, illetve az előadások tartalmának és az előadók előadásmódjának megítélése az alábbiak szerint alakult:

Előadók értékelése

Kiss Gergely 86%
Jungbauer József 84%
Almási József 80%
Suba Péter 78%
Gelei Péter 75%


Előadások értékelése

ITSM folyamatok minőségjavítása monitorozás segítségével ING 87%
SLM bevezetés a Friesland-ban ICON/Friesland 83%
ITIL megvalósítás a Keler-ben Keler/Alphanet 81%
Adatok, információk, mutatók, KPI HP/MOL 79%
Problémamenedzsment és a mérhetőség Getronics 77%

Adatok, információk, mutatók, KPI (a MOL outsource bevezetés kapcsán)

Tornyossy Gábor (HP)
video
prezentáció letöltése videó letöltése

Problémamenedzsment és a mérhetőség

Suba Péter (Getronix)
video
prezentáció letöltése videó letöltése

ITIL alapú szolgáltatás menedzsment megvalósítása a Keler Zrt-ben

Jungbauer József és Schultz Péter(Keler / Alphanet)
video
prezentáció letöltése videó letöltése

SLM bevezetés a Friesland Zrt-ben

Almási József (ICON)
video
prezentáció letöltése videó letöltése

ITIL alapú IT környezet kialakítás és IT szolgáltatás menedzsment megvalósítás az FHB-ban

Tild Attila (IBM)
video
prezentáció letöltése videó letöltése

IT szolgáltatás menedzsment folyamatok minőségének javítása valósidejű monitorozás segítségével

Gelei Péter és Kiss Gergely (ING Bp Service Center)
video
prezentáció letöltése videó letöltése

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.