A technikai problémák elhárultak, így közzétesszük a szeminárium rendelkezésre álló anyagait.

Minden kedves résztvevőtől elnézést kérünk, hogy technikai akadályok miatt csak most sikerült közzétenni az elhangzott előadások anyagát. Az EDS előadás videó felvétele sajnos meghibásodott, a CUBIC előadásé pedig csak részben van meg.

A hangosítási rendszer hibájáért elnézést kérünk, ennek egyik következménye, hogy a GE előadás filmanyaga nem érthető, így azt nem raktuk fel.

Értékelés

Az előadók tartalom és előadásmód szerinti értékelését már elvégeztük és közzétesszük, összesen 104 értékelőlap érkezett be, az egyes előadásokon persze némileg szórt a résztvevők és értékelők száma. A GE értékelése nem volt rossz, de mivel kevesen hallgatták meg a rossz hangosítás miatt, az értékelést nem tekintettük szignifikánsnak és nem közöltük.

Tartalom értékelése

Oroszi Norbert 88%
Mérő G, Hajdú M 87%
Varjú K, Kisiván T 79%
Papp Gábor 75%
David Raymond 74%


Előadás értékelése

Oroszi Norbert 89%
Mérő G, Hajdú M 85%
Varjú K, Kisiván T 79%
Papp Gábor 77%
David Raymond 76%

Szolgáltatásmérés, riportolás magas fokon

Mérő Gábor (PEPSI), Hajdú Miklós (ICON)
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

ITIL a gyakorlatban

Papp Gábor (EDS)
prezentáció letöltése

Service Management in practice

David Raymond (CUBIC Transport)
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

ITIL alapú, átfogó Service Desk rendszer kialakítása az APEH-ben

Varjú Károly (APEH), Kisiván Tibor (HP)
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

Egy SLA kialakításának gyakorlata – fókuszban a nehézségek megoldása

Oroszi Norbert (KÜRT)
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük