Az itSMF Magyarország 2020 április 3-ára meghirdetett konferenciája elmarad ill novemberre lesz halasztva. A koronavírus járvány miatt a rendezvényt nem tudjuk megtartani. Mindenkinek javasoljuk a gondos védekezést és annak hirdetését, hogy minél kevesebben szenvedjenek a járvány következtében!

itSMF Magyarország Elnöksége

 

Végre megjelentek az ITIL 4 kiadásának alkalmazását leíró kötetei, ami azt jelenti, hogy az informatika szolgáltatók elkezdhetik gyakorlataik integrálását, továbbfejlesztését a sikeresek gyakorlatának frissített leírásait felhasználva.

Az ITIL az ITSM (IT Service Management) best practice implementálására globálisan legelterjedtebben használt keretrendszer, amely frissítésére már sokan várnak, hiszen a digitalizáció,  az agilis megközelítések, a cloud computing sok népszerű módszer használatát terjesztette el, amit összhangba kell hozni a szolgáltatók szolgáltatásmenedzsment képességeivel, stratégiájával, hogy előnyüket optimalizálni lehessen.

Az ITIL 4 egyik tervezője, Stuart Rance meghívott előadó két előadásban ad áttekintést az új keretrendszer működéséről és az agilis, nagysebességű IT megközelítésekkel való kapcsolatáról.

A konferencia helyszíne: 

Corner Rendezvényközpont, 1051 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 12.

A konferencia időpontja: 

2020. április 3. 9:00

A konferencia mottója:

 

„Hasznosítsuk a sikeresek gyakorlatának frissítését az IT szolgáltatásmenedzsmentben!”

A konferencia programja:

(az esetleges módosításokat folyamatosan átvezetjük)

      itSMF Magyarország 16.  konferencia  –  Program
Kezdés Idő-tartam   2020. április 3. péntek Előadók
8:30 0:30   Regisztráció  
9:00 0:10   Megnyitó Sarkadi-Nagy István, itSMF Magyarország
9:10 0:50   Journeys and value streams     Stuart Rance, Optimal Service Management Ltd.
       How can you create more value while doing less work? Customer journeys and value streams are both ways of considering end-to-end value creation. If you use both ideas to help you design and deliver services then you will delight your customers, and create maximum value for all stakeholders, including yourself. This presentation will help you to understand how you can use these concepts in your own organization.  
10:00 0:40   ITIL in modern high velocity organizations     Stuart Rance, Optimal Service Management Ltd.
       This session will show how ITIL has evolved to help organizations integrate ideas from Agile, DevOps, and many other concepts, into IT service management. Discover how this new world requires a change in goals, behaviours, tools, techniques, and culture for IT service management, and take away some practical tips on how to start your own journey towards a high velocity future, based on ideas from the new ITIL 4 publication ‘High Velocity IT’.  
10:40 0:40   Szünet  
11:20 0:40   Information Visualization and Managing Services Robert Falkowitz, Concentric Circle Consulting 
      ITIL 4 has consecrated the use of many modern management methods for managing services. Should we continue to use the same old data visualizations for service management or is it time to take a new look at how to visualize information? This presentation reviews the issues behind information visualization and modern management. It provides many examples of visualizations that are better suited to these new methods than are many of the stale, old visualization types.  
12:00 0:40   Valós kihívások a virtuális térben Ruttkay Balázs, Chief Operating Officer
NXLog Ltd.
       Ha elfeledjük azokat a struktúrákat, melyek egy vállalatot láthatatlanul is összetartanak, s csak olyan eszközökkel építkezünk melyek megfoghatatlanok, vajon hogyan lehet biztosítani a növekedéshez szükséges célok és tevékenységek konzisztenciája?  Létezhet-e szervezeti kultúra a virtuális térben, s milyen eszköztár áll rendelkezésre akkor,  ha laza hálózatban kapcsolódó tudásokból kell terméket alkotni, ügyfeleket akvirálni, stratégiai léptékben szinergiát teremteni?
A jövő totálisan virtuális vállalata már velünk van, operatív kihívásai azonban könnyen lerántják a földre az elméleti teoretikusok által vázolt elképzeléseket. Avagy, milyen az például, mikor geopolitikai szankciók által megnyirbálta fintech megoldások álljak útját a fejlődésnek…
 
12:40 0:40   A digitalizáció trendjei, kihívásai és az IT szolgáltatásmenedzsment – a hazai adatok tükrében  Szabó Zoltán, Corvinus Egyetem
      Miközben a digitális átalakulás egyre nagyobb kihívást jelent a vállalatoknak, és az erős technológiai jelleg miatt azt gondolhatnánk, hogy ez megnöveli az informatikai vezetők, sőt az informatikai területek súlyát a szervezeteken belül, az ezzel kapcsolatos tapasztalatok inkább vegyesnek tekinthetőek. Válaszadóink azt jelezték vissza, hogy nagyobb mértékben a külső partnerek, technológiai beszállítók jelenthetik a digitális átalakulás igazi forrását, ami egyben előrevetíti azt is, hogy a digitális átalakulásban milyen szerepet szánnak a szervezetek saját informatikai egységeiknek. Az üzleti oldal kezdeményező szerepe sok esetben az informatikai terület háttérbe szorulását eredményezi a digitalizációs kezdeményezésekben, ami együtt jár az árnyékinformatika (shadow IT) jelenség erősödésével.  Az elmúlt 5 évben az informatikai kezdeményező szerepének fokozatos visszaesését látjuk, de most már a megvalósítási funkcióban is jelentős visszaesést tapasztalhattunk.
A felmérés alapján a tudatos informatikai szolgáltatásmenedzsmentet folytató szervezetek aránya magas, 67%-os. Bár a felhasznált keretrendszereket tekintve sokféle módszertan nyert teret, a leggyakrabban alkalmazott ITIL elterjedtsége bíztató, az informatikai szolgáltatások kezelésére szolgáló legnépszerűbb módszertan a mintában továbbra is az ITIL/ISO20000 (a mintában szereplő vállalatok 41 %-a használja valamilyen szinten). Az IT szolgáltatásmenedzsmentben bevett módszertanokat követő szervezeteknél a magasabb szintű informatikai tudatosság eleve adottság, de az is kirajzolódik a válaszokból, hogy ezek a szervezetek előbbre járnak a digitalizáció megvalósításában, és jobb alapjaik vannak az innovációra – ez a tényező tehát nagyban hozzájárulhat a sikerességhez.
Az előadás végén beszámolunk az IT szolgáltatásmenedzsment oktatás eredményeiről a hazai felsőoktatásban.
 
13:20       Sarkadi-Nagy István, itSMF Magyarország

Konferencia szponzorok és kiállítók:

  • T-Systems Magyarország Zrt. 
  • GPIT Informatikai Szolgáltató kft.    
  • IQSOFT John Bryce oktatóközpont

                      

A részvételhez előzetes regisztráció szükséges.

A konferenciára az oldalon található regisztrációs tábla kitöltésével lehet regisztrálni.

Információkérés: info@itsmf.hu, +36-70-452 1240

Regisztráció

A részvételi díj 10,000 Ft + ÁFA.

Ha a részvételi díj fizetése miatt nem tudna részt venni a rendezvényen, az itSMF Magyarország lehetőséget biztosít Önnek az ingyenes részvételre, de ebben az esetben is szükséges a regisztráció. Az ingyenes részvételt választók számára a fizetős jelentkezések függvényében tudunk helyet biztosítani, amelynek során helyhiány esetén a jelentkezési sorrend számít. Ha Ön a 10,000 Ft+ÁFA részvételi díjas regisztrációt választja, ezzel egyrészt Ön és cége is aktív támogatójává válik a hazai IT szolgáltatásmenedzsment kultúra színvonalának emelésének, az itSMF Magyarország céljai megvalósulásának, másrészt a szervezőbizottság a regisztráció lezárásáig garantálja a részvételt. Kérjük, hogy az „Egyéb információk” pontnál csak az egyik részvételi módot (fizetős vagy ingyenes) jelölje be! Ügyeljen a cég címének pontos kitöltésére! Magánszemély jelentkezése esetén a kérjük nevet a cég rovatba is beírni. A jelentkezőket a továbbiakban a megadott e-mail címen értesítjük a szükséges tudnivalókról vagy változásokról. A minél szélesebb részvétel érdekében tesszük lehetővé, hogy aki nem tudja támogatni a rendezvényt, az ingyenesen is jelentkezhessen. Azoknak a résztvevőknek, akik részvételi díjjal támogatni tudják a rendezvényt, előre is köszönjük támogatásukat és közzétesszük őket a támogatók listáján. A számlát a fizetős regisztráltak utólag kapják meg.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük