Az itSMF Magyarország 2019. november 15-én tartott 15. szemináriumán 57 fő vett részt, 8 fizető és 49 ingyenes regisztrációval. A résztvevők véleményének (30 leadott értékelőlap) összegzése szerint a szeminárium szakmai színvonala az előzetes elvárásokhoz viszonyítva 99%-os volt. Az alábbiakban közzétesszük a szeminárium előadásainak anyagát.

A szemináriumot kiállítóként az alábbi cégek támogatták:

  • Answare Kft.
  • GPIT Informatikai Kft.
  • T-Systems Magyarország Zrt.
  • TOPdesk Magyarország Kft.
  • IQSOFT-John-Bryce Oktatóközpont

A szemináriumot támogató fizetős szervezetek:

  • Atoll Technologies
  • GPIT Kft.
  • MÁV Szolgáltató Központ Zrt.
  • MTC Consulting 2005 Kft.
  • ExPro Bt.
  • Vályi-Nagy Péter

Értékelés

A szeminárium előadásainak és előadóinak „szolgáltatási szintjét” (a közzétett tapasztalatok mennyire használhatók, az üzenetek mennyire jól, érthetően mentek át) az „ügyfél”, azaz a szeminárium résztvevői által kitöltött kérdőívek segítségével mértük. Ezeket a mért értékeket azért tesszük közzé, hogy az előadók és jövendő előadók javítani tudják előadásaik tartalmi és információátviteli mutatóit. Ezek a visszajelzések azt mutatják, hogy a résztvevők hasznosnak ítélték az elhangzott előadásokat.

Előadók értékelése

Gulyás Máté   99% 4,93
Krauth Péter   93% 4,67
Dávid Viktor   93% 4,64
Simon Anita   91% 4,56
Robert Falkowitz   90% 4,89
Andor György   87% 4,36


Előadások értékelése

Continual Improvement Maturity Modell   96% 4,78
Egy AI projekt anatómiája   93% 4,64
Szolgáltató IT szervezet kialakítása a Richter Gedeon Nyrt-nél   90% 4,52
Tudásmenedzsment integrálása az ITSM-be   90% 4,50
ITIL 4 Foundation : A digitális átalakulás és a megújult ITIL   89% 4,45
A Tudásközpontú Szolgáltatás alapjai: Hogyan növeljük a helpdesk hatékonyságát a tudásmenedzsment segítségével?   88% 4,38

A Continual Improvement Maturity Model

Robert Falkowitz, Concentric Circle Consulting
video
play-sharp-fill

Continual improvement has become increasingly important to organizations, whether they manage in an agile way, in a more traditional way, or other. ITIL 3 considered continual improvement to be part of the service life cycle. ITIL 4 makes continual improvement a key component of the service value system. Sure, all organizations make changes and improvements from time to time. But when can you say that you are improving continually? This is not a question with an either/or answer. There is a gradient of progression toward continual improvement along many axes. Based on my experience with a number of organizations, I have developed a model for assessing the maturity of an organization’s continual improvement capabilities. I will present this model and discuss how organizations have successfully used it to continually improve…their continual improvement.

prezentáció letöltése videó letöltése

Tudásmenedzsment integrálása az IT szolgáltatási folyamatba

Andor György, Answare Kft.
video
play-sharp-fill
  1. Az emberi tudás, mint a civilizáció alapja. A tudás rögzítésének és átörökítésének kihívásai. A technológia adta előnyök a tudás kezelésben.
  2. A tudástár szerepe és haszna vállalati környezetben.
  3. A tudástár, mint az újonnan csatlakozó dolgozók mentora.
  4. A jó tudástár építésének kihívásai.
  5. A Knowledge Centered Support (KCS) módszertan bemutatása.
  6. A támogatói tudástár integrációja az ITSM munkafolyamatokba. A tudás rögzítés és felhasználás folyamata.
  7. A tudástár minőségének és hasznosságának mérése, transzparenssé tétele elemző eszközökkel és az eredmények visszacsatolása a tudástár építés folyamatába.
  8. A dolgozók motivációja tudásuk megosztására tudástár elemek létrehozása és karbantartása által. A közösségi tudás gyarapításában és mások megsegítésében rejlő örömök. A hasznos segítségnyújtás elismerésének és jutalmazásának szerepe a jól működő tudástárak létrehozásában.
  9. A játékosítás, mint eszköz a dolgozói motivációra.
prezentáció letöltése videó letöltése

Egy AI projekt anatómiája

Gulyás Máté, Datapao
video
play-sharp-fill

AI van a kocsinkban, a gyárakban és már a kenyérpirítónkban is. De mi az az AI? Hogyan néz ki egy AI projekt a gyakorlatban? Az előadásban egy gyártási területen befejezett gépi tanulási projekten végigmegyünk azokon a lépéseken ami egy sikeres projekthez elengedhetetlenek, megnézzük a kihívásokat és azokat a képességeket amikre szükség van egy ilyen projekthez. Említést teszünk a használt technológiákról és azokról a nem IT feladatokról amelyek miatt sok adatelemző projekt elbukik.

prezentáció letöltése videó letöltése

Szolgáltató IT szervezet kialakítása a Richter Gedeon Nyrt-nél

Dávid Viktor, Richter Gedeon Nyrt.
video
play-sharp-fill

A Richter stratégiai céljaihoz szükséges informatikai szervezet korábbi elsősorban reaktív működésből Szolgáltató IT szervezetté történő átalakítási folyamatának és tapasztalatainak bemutatása.

prezentáció letöltése videó letöltése

A digitális átalakulás és a megújult ITIL (ITIL 4)

Krauth Péter, itSMF Magyarország
video
play-sharp-fill

Ma ott tartunk, hogy a társadalmi élet, a gazdasági működés és az üzleti világ sarokköve egyaránt az informatika. Hatalmas léptékű átalakulás megy végbe a szervezetekben szerte a világon: a digitális transzformáció. Az informatika már nem pusztán ‘támogatja’ vagy ‘lehetővé teszi’ a különböző szervezetek működését, nem is csak összehangolni kell azt a szervezetek tevékenységével, hanem a szervezetek lényegi részét alkotja: azt, ahogy az információt a maga teljességében a szervezeten belül kezelik. Milyen hatása van ennek az IT-eszközök és -szolgáltatások menedzsmentjére? Az ITIL megújult. És Önök?

prezentáció letöltése videó letöltése

A Tudásközpontú Szolgáltatás alapjai: Hogyan növeljük a helpdesk hatékonyságát a tudásmenedzsment segítségével?

Simon Anita, TOPdesk Magyarország Kft.
video
play-sharp-fill

A hatékonyság maximalizálása egy olyan kulcsfontosságú kérdés, amely minden osztályon vissza-visszatér, legyen szó IT-ról, HR-ről vagy ügyfélszolgálatról. Hogyan tudnánk csökkenteni a beérkező megkereséseket vagy a bejelentések megoldási időtartamát? És hogyan tudnánk jelentős terhet levenni a megoldó kollégák válláról úgy, hogy a felhasználók is elégedettek maradjanak? Az előadás ezekre a kérdésekre keres megoldást.

videó letöltése

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük