Az itSMF Magyarország 2017 március 31-én tartott 13. konferenciáján a regisztrált 70 főből 55 fő vett részt, 5 fizető és 50 ingyenes regisztrációval. A résztvevők véleményének (34 leadott értékelőlap) összegzése szerint a konferencia szakmai színvonala az előzetes elvárásokhoz viszonyítva 80 %-os volt. Az alábbiakban közzétesszük a konferencia előadásainak anyagát.

A konferenciát kiállítóként az alábbi cégek támogatták:

  • GPIT Informatikai Kft.
  • T-Systems Magyarország Zrt.
  • TOPdesk Magyarország Kft.
  • IQSOFT-John-Bryce Oktatóközpont
  • GuideVision Kft.

A konferenciát támogató fizetős szervezetek:

  • Bravonet Kft.
  • D-Vision Kft.
  • GPIT Kft.
  • Makrotel Kft.

Értékelés

A konferencia előadásainak és előadóinak „szolgáltatási szintjét” (a közzétett tapasztalatok mennyire használhatók, az üzenetek mennyire jól, érthetően mentek át) az „ügyfél”, azaz a konferencia résztvevői által kitöltött kérdőívek segítségével mértük. Ezeket a mért értékeket azért tesszük közzé, hogy az előadók és jövendő előadók javítani tudják előadásaik tartalmi és információátviteli mutatóit. Ezek a visszajelzések azt mutatják, hogy a résztvevők hasznosnak ítélték az elhangzott előadásokat.

A 34 beérkezett kérdőív értékelése alapján a 75% fölötti értéket elért előadások / előadók sorrendje:

Előadók értékelése

Kaimar Karu 94%
Kovács Zoltán 92%
Szabó Gábor 87%
Barclay Rae 87%
Polgár Endre 86%
Workshop résztvevők 80%


Előadások értékelése

Újabb mérföldkő a T-Systems ügyfeleinek kiszolgálásában 95%
ITIL Practitioner 87%
Az elavult alkalmazások kivezetésének nehézségei az ITIL szemszögéből 85%
Szokásaink rabságában – Szerverteremtől a Felhőkig 84%
Digital Professionalism – Raising the profile of the Service Management in the ‘Digital’ Age  80%
Workshop 71%

Digital Professionalism – Raising the profile of the Service Management in the ‘Digital’ Age

Barclay Rae, itSMF UK CEO
video
play-sharp-fill

Digital Transformation is all the rage. This is the convergence of many models, capabilities and business demands, requiring new and expanded skills – a new level of professionalism. What skills and competencies are needed to meet the new challenges? Can we change the current IT mindset or do we need to look for different types of people? This session calls out the key communications, leadership and business skills needed for the digital professional. How we can define professionalism in wider terms than technical or process models.

prezentáció letöltése videó letöltése

ITIL Practitioner

Kaimar Karu, Axelos, head of ITSM, leading the development of ITIL
video
play-sharp-fill

Az ITIL Practitioner Guidance az ITIL 2006-ban megjelent legújabb kötete, amely egy fókuszált megközelítés az ITSM best practice gyakorlati hasznosítására.

prezentáció letöltése videó letöltése

Kerekasztal beszélgetés

video
play-sharp-fill

Beszélgetés az ITIL-ről, az ITIL fejlődéséről, továbbfejlesztési igényeinkről, alkalmazási tapasztalatainkról, sikerekről, kihívásokról…

prezentáció letöltése videó letöltése

Az elavult alkalmazások kivezetésének nehézségei az ITIL szemszögéből

Polgár Endre, Capgemini
video
play-sharp-fill

Az előadás olyan problémakört tárgyal, amellyel több nagyobb ügyfélnél találkoztunk, és amely a végén két konkrét módszertan kidolgozásához vezetett. Elsősorban nagyobb cégeknél jellemző, hogy az IT evolúciója során (akár organikusan, akár felvásárlások miatt) rendkívül heterogén alkalmazáshalmaz alakul ki, amely előbb-utóbb elavult technológiákat, ugyanazon funkcióra több alkalmazást, sőt akár már évek óta nem használt programokat is tartalmaz. Ehhez ITSM és IT Governance hiányosságok sorozatán át vezet az út, és pontosan ezek miatt jön létre olyan helyzet, amelyben már hozzá sem mernek nyúlni a problémahalmazhoz, mert úgy érzik, hogy ha egy elemét kihúzzák, a többi a nyakukba dől. Mindezt tovább nehezíti, hogy a kivezetésre szánt alkalmazásokban lévő adatokkal is kezdeni kell valamit a jogszabályi előírásokat figyelembe véve, ami önmagában sem sokkal kisebb feladat.

Az előadás bemutatja az ilyen helyzetekhez vezető okokat, és a megoldást jelentő két hazai módszertan főbb elemeit, mindezt konkrét projektek tapasztalatai alapján.

prezentáció letöltése videó letöltése

Szokásaink rabságában – Szerverteremtől a Felhőkig

Szabó Gábor – Senior ITSM Solution Architect, T-Systems Magyarország Zrt.
video
play-sharp-fill

Képzeljük el, hogy néhány órára más ember bőrébe bújhatunk és így mondhatjuk el a helyesnek vélt működést… Vajon másképp látjuk ugyanazt a folyamatot, szabályozást, rendszert egy másik székből? Előadásunkban arra szeretnénk rávilágítani, mennyire fontos újraértékelni, felülvizsgálni azokat a szokásainkat, melyekről azt gondoljuk, hogy helyesek, megfelelőek, jól beváltak, pedig a megváltozott körélmények között ezek már lehet, hogy elavultak vagy akár teljesen működésképtelenek. Az esettanulmányban szereplő banknál éppen ezért olyan módszertan alkalmazása mellett döntöttünk, ami képes kibillenteni az interjú-, workshop alanyokat a megszokásból, a napi rutinból és így valós képet alkothattunk az új megoldás tervezése és kivitelezése során.

prezentáció letöltése videó letöltése

Újabb mérföldkő a T-Systems ügyfeleinek kiszolgálásában

Kovács Zoltán – Üzemeltetés szolgáltatások kompetenciaközpont vezető, T-Systems Magyarország Zrt.
video
play-sharp-fill

A T-Systems 2014-ben hosszú, 3 éves szolgáltatásfejlesztési folyamatot indított a szervezeti képességeinek növelésére.

A program a 2015-ben végrehajtott átszervezésekkel már a kezdő évben kézzel fogható gazdasági eredményeket hozott, de 2016-os évben egyértelművé vált, hogy a program nemcsak egy új jegykezelő rendszer bevezetését jelentette, hanem az egész vállalatot átható, új szolgáltatási filozófia bevezetéséről beszélünk, melynek a szolgáltatás katalógus bevezetésével nemcsak a Service operations, de a Service design és Transition folyamatokat is hatékonyabbá teszi.

Az előadás a szolgáltatásfejlesztési program 3. évének tapasztalatait, eredményeit mutatja meg, fókuszálva a üzlethez közelebb álló hatásokra.

prezentáció letöltése videó letöltése

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük