Az itSMF Magyarország 2016 október 28-án tartott 12. szemináriumán a regisztrált 70 főből 55 fő vett részt, 16 fizető és 39 ingyenes regisztrációval. A résztvevők véleményének (25 leadott értékelőlap) összegzése szerint a szeminárium szakmai színvonala az előzetes elvárásokhoz viszonyítva 92%-os volt. Az alábbiakban közzétesszük a szeminárium előadásainak anyagát.

A szemináriumot kiállítóként az alábbi cégek támogatták:

  • GPIT Informatikai Kft.
  • T-Systems Magyarország Zrt.
  • TOPdesk Magyarország Kft.
  • IQSOFT-John-Bryce Oktatóközpont
  • GuideVision Kft.

A szemináriumot támogató fizetős szervezetek:

  • Answare Kft.
  • GPIT Services Kft.
  • Infinityn International Kft.
  • kancellar.hu Zrt.
  • KBC
  • Kilgray Zrt.
  • MÁV SZK Zrt.
  • MTC Consulting 2005 Kft.
  • Novell PSH Kft.
  • Telenor Common Operation Zrt.
  • T-Systems Mo. Kft.

Értékelés

A szeminárium előadásainak és előadóinak “szolgáltatási szintjét” (a közzétett tapasztalatok mennyire használhatók, az üzenetek mennyire jól, érthetően mentek át) az “ügyfél”, azaz a szeminárium résztvevői által kitöltött kérdőívek segítségével mértük. Ezeket a mért értékeket azért tesszük közzé, hogy az előadók és jövendő előadók javítani tudják előadásaik tartalmi és információátviteli mutatóit. Ezek a visszajelzések azt mutatják, hogy a résztvevők hasznosnak ítélték az elhangzott előadásokat.

A 33 beérkezett kérdőív értékelése alapján a 75% fölötti értéket elért előadások / előadók sorrendje:

Előadók értékelése

Ruttkay Balázs 99%
Okolicsányi Mikoláj 91%
Kovács Zoltán 91%
Németh Mihály 89%
Szabó Gábor 85%
Pap Zsolt 85%
Stark Zoltán 84%
Fábián Zsolt 83%
Sztrida Ákos 74%


Előadások értékelése

Transformation @ GDF Suez Hungary 94%
Legjobbnak lenni = Folyamatos szolgáltatásfejlesztés 90%
Szolgáltatási ökoszisztéma építése a gyakorlatban 85%
Szolgáltatásmenedzsment – Hogyan lehetséges a legjobb bevált gyakorlatok bevezetése, ha vannak régi jól bevált gyakorlatok, amik ma is jól működnek? 85%
A rendcsinálás és  hatékonyság növelés eszköze: ITIL kisvállalatoknak 85%
ITIL V3 alapú IT szolgáltatásirányírási rendszer bevezetése a GPitiner segítségével 81%

Legjobbnak lenni = Folyamatos szolgáltatásfejlesztés

Kovács Zoltán , Szabó Gábor – T-Systems Magyarország Zrt.
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

A rendcsinálás és hatékonyság növelés eszköze: ITIL kisvállalatoknak

Fábián Zsolt, Hallenbeck Kft.
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

ITIL V3 alapú IT szolgáltatásirányítási rendszer bevezetése a GPitiner segítségével

Sztrida Ákos, Gránitbank Zrt.
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

Szolgáltatásmenedzsment – Hogyan lehetséges a legjobb bevált gyakorlatok bevezetése, ha vannak régi jól bevált gyakorlatok, amik ma is jól működnek?

Németh Mihály, Pap Zsolt (HungaroControl Zrt.), Okolicsányi Mikoláj (T-Systems Magyarország Zrt.)
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

Transformation @ GDF Suez Hungary

Ruttkay Balázs, IT igazgató
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

Szolgáltatási ökoszisztéma építése a gyakorlatban

Stark Zoltán, ITIL Expert
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.