Az itSMF Magyarország 2015 március 27-én tartott 11. konferenciáján a regisztrált 96 főből 76 fő vett részt, 25 fizető és 51 ingyenes regisztrációval. A résztvevők véleményének (54 leadott értékelőlap) összegzése szerint a konferencia szakmai színvonala az előzetes elvárásokhoz viszonyítva 95%-os volt. Az alábbiakban közzétesszük a konferencia előadásainak anyagát.

A konferenciát kiállítóként az alábbi cégek támogatták:

  • T-Systems
  • GlideVision

A konferenciát támogató fizetős szervezetek:

  • Budapest Bank Zrt.
  • D-Vision Kft.
  • GPIT Informatikai Szolgáltató Kft.
  • HUMANsoft Kft.
  • kancellarhu Zrt .
  • KBC Group Magyarországi Fióktelepe.
  • KPMG Global Services Hungary Kft.
  • Lagermax Autótranszport Kft.
  • LCGL Szolgáltató Bt.
  • MTC Consulting 2005 Kft.
  • MVMI Informatika Zrt.
  • Navigator Informatika Zrt.
  • NET’54 Üzleti Kommunikáció Kft.
  • OTP Bank NyRT.
  • Remedy Consulting Kft.
  • Sonrisa Kft.

Értékelés

A konferencia előadásainak és előadóinak “szolgáltatási szintjét” (a közzétett tapasztalatok mennyire használhatók, az üzenetek mennyire jól, érthetően mentek át) az “ügyfél”, azaz a konferencia résztvevői által kitöltött kérdőívek segítségével mértük. Ezeket a mért értékeket azért tesszük közzé, hogy az előadók és jövendő előadók javítani tudják előadásaik tartalmi és információátviteli mutatóit. Ezek a visszajelzések azt mutatják, hogy a résztvevők hasznosnak ítélték az elhangzott előadásokat.

Az 5 beérkezett kérdőív értékelése alapján a 75% fölötti értéket elért előadások / előadók sorrendje:

Előadók értékelése

Csajtai Kornél 97%
Robert Falkowitz 96%
Tóth Lajos 95%
Milan Glavaski 94%
Fehér Péter 93%
Rózsa András 91%
Gábriel Zoltán 91%
Varga Krisztián 91%
Kovács Attila 82%


Előadások értékelése

Kanban for Service Management 92%
Az elveszett értelem helyreállítása. Multikulturalitás hatékonyan, azaz ITIL mint közös nevező. 91%
A FOLYAMATTUDATOSSÁG MEGJELENÉSÉNEK LÉPÉSEI – ITIL alapú IT folyamatrendszer kialakítása 90%
Személyes élmények az ITIL bevezetésével avagy “csináld-magad indulócsomag” 89%
Bi-modal IT, ITSM vs.Lean Start Up 88%
Managed Services – a szolgáltatás tervezés fókuszában 85%

Az odavezető út – Hova tart az ITSMF világ

Rejtő Barna, T-Systems Magyarország
video
videó letöltése

Bi-modal, ITSM vs. Lean Start Up

Milan Glavaski, GE Global Operetions Europe
video
videó letöltése

IT-szolgáltatások migrációja a felhőbe

Kósa Barna, GlideVision
video
prezentáció letöltése videó letöltése

Az elveszett értelem helyreállítása. Multikulturalitás hatékonyan, azaz ITIL mint közös nevező. Elmélet a gyakorlatban

Csajtai Kornél, Gábriel Zoltán
video
prezentáció letöltése videó letöltése

Managed Services – a szolgáltatás tervezés fókuszában

Kovács Attila, T-Systems Magyarország
video
prezentáció letöltése videó letöltése

Számolunk, beszámolunk, elszámolunk…

Szabó Zsófia, MVMI
video
videó letöltése

Kanban for Service Management

Robert Falkowitz
video
prezentáció letöltése videó letöltése

Személyes élmények az ITIL bevezetésével avagy “csináld-magad indulócsomag”

Fehér Péter – Tóth Lajos, Budapesti Corvinus Egyetem
video
prezentáció letöltése videó letöltése

A folyamattudatosság megjelenésének lépései – ITIL alapú IT folyamatrendszer kialakítása

Rózsa András – Varga Krisztián, Budapesti Corvinus Egyetem
video
videó letöltése

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.