Az itSMF Magyarország 2013 október 25-én tartott 10. szemináriumán a regisztrált 72 főből 45 fő vett részt, 11 fizető és 34 ingyenes regisztrációval. A résztvevők véleményének (30 leadott értékelőlap) összegzése szerint a szeminárium szakmai színvonala az előzetes elvárásokhoz viszonyítva 106%-os volt. Az alábbiakban közzétesszük a szeminárium előadásainak anyagát.

A szemináriumot kiállítóként az alábbi cégek támogatták:

  • TOPdesk Magyarország Kft.
  • IQSOFT-John-Bryce Oktatóközpont

A szemináriumot támogató fizetős szervezetek:

  • Euronet Services Kft.
  • Fitz Balázs
  • GPIT Services
  • HUMANsoft Kft.
  • HUMANsoft Kft.
  • IP Rendszerintegrátor Kft.
  • IP Systems Kft.
  • IT Services Hungary Kft.
  • Lagermax Autótranszport Kft.
  • MKB Bank Zrt.
  • MVMI Informatika Zrt.
  • NETvisor Zrt.
  • SGS Hungária Kft.

Értékelés

A szeminárium előadásainak és előadóinak “szolgáltatási szintjét” (a közzétett tapasztalatok mennyire használhatók, az üzenetek mennyire jól, érthetően mentek át) az “ügyfél”, azaz a szeminárium résztvevői által kitöltött kérdőívek segítségével mértük. Ezeket a mért értékeket azért tesszük közzé, hogy az előadók és jövendő előadók javítani tudják előadásaik tartalmi és információátviteli mutatóit. Ezek a visszajelzések azt mutatják, hogy a résztvevők hasznosnak ítélték az elhangzott előadásokat.

A 30 beérkezett kérdőív értékelése alapján a 75% fölötti értéket elért előadások / előadók sorrendje:

Előadók értékelése

Változó kihívások 94%
A minőség javításától a minőség javulásáig 94%
Kihívások a hazai ITSM kultúra fejlesztésében (kerekasztal) 92%
ITIL bevezetési tapasztalatok 91%
Hazai helyzet 87%
TOPdesk 76%


Előadások értékelése

Szabó Zsolt 97%
Suba Péter 96%
Elek István 93%
Szondy György 88%
Fehér Péter 87%
Domján Dóra 80%
Szabó Tamás 80%


Hazai helyzet a 2013-as felmérés alapján

dr. Fehér Péter, dr.Szabó András, Corvinus Egyetem
video
prezentáció letöltése videó letöltése

Változó kihívások (nehézségek) az ITSM fejlesztésében

Suba Péter, i-Core Ltd
video
prezentáció letöltése videó letöltése

A minőség javításától a minőség javulásáig

Elek István, Kiss Gergely, Jagrik Zsuzsanna, MKB Bank
video

5 év története, amikor a külső környezet, az IT-val szembeni elvárások folyamatos változása mellett az MKB Bank informatikája az ITIL alapelveinek megfelelően alakította át működését

prezentáció letöltése videó letöltése

ITIL bevezetési tapasztalatok egy IT szolgáltatónál

iNFOBEX Kft., Szabó Zsolt
video
prezentáció letöltése videó letöltése

TOPdesk Service Management eszköz osztott szolgáltatások támogatására

Domján Dóra, Szabó Tamás, TOPdesk
video
prezentáció letöltése videó letöltése

Kihívások a hazai IT szolgáltatásmenedzsment kultúra fejlesztésében

video
videó letöltése

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.