Az itSMF Magyarország 2014 március 28-án tartott 10. konferenciáján a regisztrált 95 főből 80 fő vett részt, 24 fizető és 56 ingyenes regisztrációval. A résztvevők véleményének (30 leadott értékelőlap) összegzése szerint a konferencia szakmai színvonala az előzetes elvárásokhoz viszonyítva 99%-os volt. Az alábbiakban közzétesszük a konferencia előadásainak anyagát.

A konferenciát kiállítóként az alábbi cégek támogatták:

  • ServiceNow.
  • IQSOFT-John-Bryce Oktatóközpont

A konferenciát támogató fizetős szervezetek:

  • CNW Rendszerintegrációs Zrt.
  • D-Vision Kft.
  • GPIT Services
  • IT Services Hungary Kft.
  • Lufthansa Systems
  • Hungária Kft.
  • MagiCom
  • Microsoft Magyarország Kft.
  • MTC Consulting 2005 Kft.
  • Navigator Informatika Zrt.
  • NextiraOne Magyarország Kft.
  • Telenor Common Operation
  • T-Systems Magyarország Zrt.

Értékelés

A konferencia előadásainak és előadóinak “szolgáltatási szintjét” (a közzétett tapasztalatok mennyire használhatók, az üzenetek mennyire jól, érthetően mentek át) az “ügyfél”, azaz a konferencia résztvevői által kitöltött kérdőívek segítségével mértük. Ezeket a mért értékeket azért tesszük közzé, hogy az előadók és jövendő előadók javítani tudják előadásaik tartalmi és információátviteli mutatóit. Ezek a visszajelzések azt mutatják, hogy a résztvevők hasznosnak ítélték az elhangzott előadásokat.

A 30 beérkezett kérdőív értékelése alapján a 75% fölötti értéket elért előadások / előadók sorrendje:

Előadók értékelése

Adatvezérelt értékfókuszú stratégia, avagy Hogyan döntünk a Preziben     94%
A szolgáltatásmenedzsment kihívásai napjainkban:  Egy informatikai kiszervezés sikertényezői és buktatói a gyakorlatban  94%
Innovatív megoldások az ismeretmenedzsment és a kérésteljesítés menedzsment területeken, avagy sikertörténetek nehéz gazdasági helyzetben 89%
The Future of Service Management: Addressing The Impact of Consumerization     88%


Előadások értékelése

Kerekes Antal,PWC 94%
Tóth Zoltán,Prezi 94%
Dave D’Agostino, Service Now 90%
Seregi Atila,Budapest Bank 90%
  Dr Fehér Péter, Corvinus Egyetem 89%
Tasy Olga,Budapest Bank 83%
Németh Balázs,Budapest Bank 77%

A szolgáltatásmenedzsment kihívásai napjainkban: Egy informatikai kiszervezés sikertényezői és buktatói a gyakorlatban

Kerekes Antal, PwC
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

The Future of Service Management: Addressing The Impact of Consumerization

David D’Agostino, Service Now
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

Adatvezérelt értékfókuszú stratégia, avagy Hogyan döntünk a Preziben

Tóth Zoltán, Prezi
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

“Playmobil vagy lego?”

Szabó Tamás, TOPdesk
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

Innovatív megoldások az ismeretmenedzsment és a kérésteljesítés menedzsment területeken, avagy sikertörténetek nehéz gazdasági helyzetben

Seregi Attila, Tasy Olga BB,Dr Fehér Péter Corvinus Egyetem, Németh Balázs BB
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

Introduction to Servicenow

David Griffiths
video
play-sharp-fill
prezentáció letöltése videó letöltése

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.