Az itSMF Magyarország 2014 március 28-án tartott 10. konferenciáján a regisztrált 95 főből 80 fő vett részt, 24 fizető és 56 ingyenes regisztrációval. A résztvevők véleményének (30 leadott értékelőlap) összegzése szerint a konferencia szakmai színvonala az előzetes elvárásokhoz viszonyítva 99%-os volt. Az alábbiakban közzétesszük a konferencia előadásainak anyagát.

A konferenciát kiállítóként az alábbi cégek támogatták:

  • ServiceNow.
  • IQSOFT-John-Bryce Oktatóközpont

A konferenciát támogató fizetős szervezetek:

  • CNW Rendszerintegrációs Zrt.
  • D-Vision Kft.
  • GPIT Services
  • IT Services Hungary Kft.
  • Lufthansa Systems
  • Hungária Kft.
  • MagiCom
  • Microsoft Magyarország Kft.
  • MTC Consulting 2005 Kft.
  • Navigator Informatika Zrt.
  • NextiraOne Magyarország Kft.
  • Telenor Common Operation
  • T-Systems Magyarország Zrt.

Értékelés

A konferencia előadásainak és előadóinak “szolgáltatási szintjét” (a közzétett tapasztalatok mennyire használhatók, az üzenetek mennyire jól, érthetően mentek át) az “ügyfél”, azaz a konferencia résztvevői által kitöltött kérdőívek segítségével mértük. Ezeket a mért értékeket azért tesszük közzé, hogy az előadók és jövendő előadók javítani tudják előadásaik tartalmi és információátviteli mutatóit. Ezek a visszajelzések azt mutatják, hogy a résztvevők hasznosnak ítélték az elhangzott előadásokat.

A 30 beérkezett kérdőív értékelése alapján a 75% fölötti értéket elért előadások / előadók sorrendje:

Előadók értékelése

Adatvezérelt értékfókuszú stratégia, avagy Hogyan döntünk a Preziben     94%
A szolgáltatásmenedzsment kihívásai napjainkban:  Egy informatikai kiszervezés sikertényezői és buktatói a gyakorlatban  94%
Innovatív megoldások az ismeretmenedzsment és a kérésteljesítés menedzsment területeken, avagy sikertörténetek nehéz gazdasági helyzetben 89%
The Future of Service Management: Addressing The Impact of Consumerization     88%


Előadások értékelése

Kerekes Antal,PWC 94%
Tóth Zoltán,Prezi 94%
Dave D’Agostino, Service Now 90%
Seregi Atila,Budapest Bank 90%
  Dr Fehér Péter, Corvinus Egyetem 89%
Tasy Olga,Budapest Bank 83%
Németh Balázs,Budapest Bank 77%

A szolgáltatásmenedzsment kihívásai napjainkban: Egy informatikai kiszervezés sikertényezői és buktatói a gyakorlatban

Kerekes Antal, PwC
video
prezentáció letöltése videó letöltése

The Future of Service Management: Addressing The Impact of Consumerization

David D’Agostino, Service Now
video
prezentáció letöltése videó letöltése

Adatvezérelt értékfókuszú stratégia, avagy Hogyan döntünk a Preziben

Tóth Zoltán, Prezi
video
prezentáció letöltése videó letöltése

“Playmobil vagy lego?”

Szabó Tamás, TOPdesk
video
prezentáció letöltése videó letöltése

Innovatív megoldások az ismeretmenedzsment és a kérésteljesítés menedzsment területeken, avagy sikertörténetek nehéz gazdasági helyzetben

Seregi Attila, Tasy Olga BB,Dr Fehér Péter Corvinus Egyetem, Németh Balázs BB
video
prezentáció letöltése videó letöltése

Introduction to Servicenow

David Griffiths
video
prezentáció letöltése videó letöltése

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.