Szervezet
Módszertan, ITIL
Információk
Tudásbázis
Oktatás

 
Az itSMF (it Service Management Forum) az informatikai szolgáltatásmenedzsment (informatikai rendszerek működtetése, üzemeltetése) bevált gyakorlatának (ITIL)  független, nemzetközi, nonprofit, felhasználói szervezete.  A jelenleg 32 országot tömörítő szervezet magyarországi tagozata 2004 április 15-én több, mint 30 szervezet részvételével alakult. A civil szerveződés 2004 októberében tartott közgyűlésén döntött a jogi szervezet létrehozásáról. Az itSMF Magyarországot, amelynek alapszabályát jogi alapító tagként 27 szervezet és 8 magánszemély írta alá, a Fővárosi Bíróság közhasznú egyesületként  2005 április 20-án nyilvántartásba vette. 

 Az itSMF Magyarország közhasznú egyesületbe az alapszabály és tagdíjrendszer szabályai szerint bárki kérheti felvételét. Az itSMF Magyarországot az itSMF International 2004 novemberi ülésén teljes jogú nemzeti tagszervezetként ismerte el.

 

tovább >
[2008 március 27.]
ITIL alapú szolgáltatásirányítás bevezetésének, alkalmazásának vagy fejlesztésének gyakorlati tapasztalatai "

Tovább»
[2007 október 26.]
ITIL alapú szolgáltatásmenedzsment bevezetésének gyakorlati tapasztalatai, ITIL V3 és az ISO/IEC 20000 honosított kiadása A konferencia mottója: "Tapasztalatok a megújulás évében"

Tovább»
[2007. szeptember 27.]
Eddigi rendezvényeinken felmerült az az igény, hogy ismertessünk olyan üzemeltetést támogató eszközöket és megoldásokat is, amelyek még nem rendelkeznek nagy számú magyarországi referenciával és várhatóan nálunk is segíteni fogják az informatikusok munkáját.

Felkértünk neves informatikai cégeket, hogy mutassanak be egy-egy általuk perspektívikusnak ítélt megoldást.

Tovább»
[2007 március 29-30]
ITIL alapú szolgáltatásmenedzsment bevezetésének, alkalmazásának, és fejlesztésének gyakorlati tapasztalatai
A konferencia mottója: "Az ITIL sikere rajtunk múlik"

Az informatika üzleti fókuszú, költséghatékony, szolgáltatásszeru muködtetése egyre inkább követelmény a növekvo üzleti/szervezeti függoség következtében Magyarországon is. Az itSMF Konferencia eloadásai az idén arra összpontosítanak, hogy milyen gondokkal kell szembenézni a szolgáltatásirányítás bevezetése, alkalmazása,fejlesztése során, és milyen nehézségekkel találkozunk, amikor a befogadó kultúra kialakítása, az újjal szembeni ellenállás legyozése vagy éppen a vezetés megnyerése a feladat. Ennek jegyében az eloadók saját pozitív és negatív tapasztalataikat, sikereiket és kudarcaikat osztják meg a hallgatósággal, az ITIL közös nyelvén és azzal a szándékkal, hogy a hallgatóság tanulhasson belole és hasznosíthassa munkája során. Ez alkalommal a kerekasztal beszélgetés témája az emberi tényezo szerepe a szolgáltatás-irányítás fejlesztésében, a vezetés megnyerésétol a befogadó kultúra kialakításán át az együttmuködés kialakításáig. Bár az eloadások témája nem szukül le erre a területre, az eloadók ezirányú tapasztalataikat is megkísérlik megosztani a hallgatósággal. A konferencia az itSMF Magyarország hatodik rendezvénye, amely most is színvonalas eloadásokkal igyekszik segíteni mindazokat, akik javítani-fejleszteni szeretnék az informatika üzemeltetésének színvonalát és hatékonyságát.

Tovább»
[2006. október 27.]
Az itSMF Magyarország 2006 október 27-én tartott szemináriumán 140 fő vett részt, 88 fizető és 52 ingyenes regisztrációval. A résztvevők véleményének összegzése szerint a szeminárium szakmai színvonala megfelelt az elozetes elvárásoknak. Az alábbiakban közzétesszük a szeminárium eloadásainak anyagát. A konferencia anyagi támogatásáért köszönettel tartozunk a HP és az AVNET szponzoráló kiállítóknak, a szervezésben résztvevő IQSOFT-John Bryce-nak és köszönjük az alábbi cégek összesen 88 támogató regisztrációját, vagy szervezési támogatását, amely jól példázza, hogy sokan érzik magukénak a szolgáltatásmenedzsment kultúra terjesztésének ügyét

Tovább»
(2006 március 23-24)
"A szolgáltatás-irányítás fejlesztése az üzleti támogatás érdekében"
A konferencián 170 résztvevő jelent meg, ebből 75 támogatta részvételi díj fizetésével a rendezvényt
A támogató szervezetek:
Albacomp ZRt.,Alerant Rt.,ALFA-CON Kft.,AlphaNet Számitástechnikai Kft.,Budapesti Értéktőzsde Rt.,CA Magyarország Képviseleti Iroda,Chinoin Rt.
CIB Bank ZRt.,CLEWARE Informatika Kft.,CVT_aLapok Bt.,Dataplex Kft,Daten-Kontor Kft,DÉMÁSZ NyRt,DK-Consulting Zrt.,D-Vision Kft.
Erste Bank Hungary Rt.,Flash'4 Kft.,GEOMETRIA Kft.,Grepton Informatikai Rt.,HAISystems Kft.,HUMANsoft Kft.,ICON Zrt.,Kereskedelmi és Hitelbank Rt.
KFKI-LNX Zrt.,Kürt Zrt.,LATERAL Consulting Kft.,Magyar Nemzeti Bank,Magyar Telekom Nyrt.,Magyar Villamos Művek Zrt.,MÁV INFORMATIKA Kft.
MKB Bank Rt.,MVMI Informatika Zrt.,Nemzeti Hírközlési Hatóság,Pannon GSM Távközlési ZRt.,pepperea Translation and Consulting Bt.,SAO-Synergon Kft.
Siemens Erőműtechnika Kft.,Siemens Zrt.,  Siemens Business Services,T-Systems Hungary Kft.,Unilever Magyarország Kft.,Unisys Magyarország Kft.
Váti Kht.,Vodafone Magyarország Rt.
A Konferencia kiemelt támogatója a HP Magyarország Kft.
 
Tovább»
Események
Események
 
© 2004 - itSMF Hungary - IT Service Management Forum
Bemutatkozás
Nemzetközi fórumok
itSMF Magyarország
Az itSMF MAgyarország közhasznú egyesület alapítói
Mit takar az IT Service Management?
Informatikai rendszerek üzemeltetésének önfelmérése és auditja
Fogalmi szótár
Szabványok
itSMF Magyarország 3. Konferenciája
Az itSMF Magyarország 3. szemináriuma
itSMF Magyarország 2. Konferenciája
Az itSMF Magyarország második szemináriuma: ITIL alapú szolgáltatásmenedzsment a gyakorlatban
Ankétok, rendezvények
Tanfolyamok
Oktatás és vizsgarendszer
Tanfolyamok
Vizsgák
GY.I.K.
Kapcsolatfelvétel
Levelezési lista
Hírarchívum
Előadásanyagok
Amit az ITIL-ről írnak
Service Talk folyóirat
Esettanulmányok