itsmf
Főoldal | Honlaptérkép | Jelszóemlékeztető
 it Service Management Forum   informatikai szolgáltatásmenedzsment mezo_l  informatika
 ITIL  IT
sp
sp főoldal  fórum  egyesület sp
az itSMF-ről menu_sep Tudásbázis menu_sep Hírek menu_sep Események menu_sep Könyvek, publikációk menu_sep Képzések menu_sep Kapcsolat
sp
sp

2017. évi események

tittle_sep
2017 március 2
 

itSMF Magyarország 13. Konferenciája

2017-03-31

Az itSMF Magyarország 2017 március 31-én tartja 13. konferenciáját.

Az informatikáa szolgáltatásoknak a gazdaság és társadalom fejlődésében stratégiai szerepe van, ezért felértékelődik a szolgáltatásmenedzsment hatékony és fókuszált fejlesztése.
A konferencia fókuszában a
„best practice”, a sikeresek gyakorlatának testreszabott alkalmazása, a szolgáltatásmenedzsment (ITSM) jövője és értékfókuszú alkalmazása áll.

A konferencia helyszíne: Paulay Rendezvényterem , 1061 Budapest, Paulay Ede u. 9.

 A konferencia mottója: „Hogyan tudunk alkalmazkodni a változó kihívásokhoz”
(Hogyan mérhetők és fejleszthetők a képesség típusú informatikai szolgáltatási eszközök a hatékonyság és az eredményesség érdekében?)

A konferencián lesz szó az ITIL Practitioner kapcsán az ITSM fókuszált megvalósításáról, a szaktudás fejlesztés, és a technológia fejlődésének várható hatásairól.

tovabb
tittle_sep

itSMF Magyarország 12. Szemináriuma

2016-10-28

Az itSMF Magyarország 2016 október 28-án-én tartja 12. szemináriumát.

Ma már látható, hogy az informatikának a fejlődésben stratégiai szerepe van, ezért felértékelődött a szolgáltatásmenedzsment hatékony és fókuszált fejlesztése és testreszabása.
A szeminárium fókuszában a „best practice”, a sikeresek gyakorlatának testreszabott alkalmazása, a szolgáltatásmenedzsment jövője és sikeres alkalmazása áll.

szeminárium helyszíne: Paulay Rendezvényterem , 1061 Budapest, Paulay Ede u. 9.

 A szeminárium mottója: „Hogyan tudunk alkalmazkodni a változó kihívásokhoz”
(Hogyan mérhetők és fejleszthetők a képesség típusú informatikai szolgáltatási eszközök a hatékonyság és eredményesség érdekében?)
tovabb
tittle_sep

itSMF Magyarország 12. Konferenciája

2016 április 1
  

Az itSMF Magyarország 2016 április 1-én tartja 12. konferenciáját.

Ma már látható, hogy az informatikának a fejlődésben stratégiai szerepe van, ezért felértékelődött a szolgáltatásmenedzsment hatékony és fókuszált fejlesztése.
A konferencia fókuszában a
„best practice”, a sikeresek gyakorlatának testreszabott alkalmazása, a szolgáltatásmenedzsment jövője és sikeres alkalmazása áll.

A konferencia helyszíne: Paulay Rendezvényterem , 1061 Budapest, Paulay Ede u. 9.

 A konferencia mottója: „Hogyan tudunk alkalmazkodni a változó kihívásokhoz”
(Hogyan mérhetők és fejleszthetők a képesség típusú informatikai szolgáltatási eszközök a hatékonyság és az eredményesség érdekében?)

A konferencia meghívott előadója Colin Rudd,  a Service Design egyik szerzője, az ISO/IEC 20000 szolgáltatásmenedzsment szabvány auditálási rendszerének kidolgozója, aki a szolgáltatásmenedzsment jövőjéről és sikeres alkalmazásáról tart előadásokat.


tovabb
tittle_sep

itSMF Magyarország 11. Szemináriuma

2015 október 30

Az itSMF Magyarország 2015 október 30-án tartja 11. szemináriumát.

Az informatika szolgáltatások fókusza az üzlet, a vállalat, a gazdaság számára történő értékteremtés.  
A szolgáltatásmenedzsment bevált gyakorlata segíthet hatékony válaszokat adni a válság kihívásaira, ebben nyújhatnak segítséget a konferencia előadásai, amelyek a tapasztalatok megosztásával segítik annak testreszabott alkalmazását.

Milyen használható tapasztalatokat tudunk megfogalmazni és átadni egymásnak?
A siker döntően rajtunk, a mi hozzáállásunkon múlik!
Vegyen részt Ön is a szemináriumon, hogy minél többen hasznosíthassák a megosztott tapasztalatokat!

A szeminárium mottója: „Fókuszban az értékteremtés ”
(
Hogyan mérhetők és javíthatók a képesség típusú informatikai szolgáltatási eszközök a hatékonyság és az eredményesség érdekében?)

tovabb
tittle_sep

itSMF Magyarország 11. Konferenciája

2015 március 27.
Az itSMF Magyarország sikeresen megerősítette közhasznú szervezeti státuszát.
Ezúton is köszönjük tagjaink támogatását ebben a többmenetes küzdelemben.

Küldetésünk a hazai IT szolgáltatásmenedzsment kultúra terjesztése és színvonalának emelése.
Ennek egyik eszköze, hogy konferenciákat szervezünk az alkalmazási tapasztalatok megosztására.

Az itSMF Magyarország 2015 március 27-én tartja 11. konferenciáját.

Az informatika szolgáltatások fókusza az üzlet, a vállalat, a gazdaság számára történő értékteremtés.  
A szolgáltatásmenedzsment bevált gyakorlata segíthet hatékony válaszokat adni a válság kihívásaira, ebben nyújhatnak segítséget a konferencia előadásai, amelyek a tapasztalatok megosztásával segítik annak testreszabott alkalmazását.

Milyen használható tapasztalatokat tudunk megfogalmazni és átadni egymásnak?
A siker döntően rajtunk, a mi hozzáállásunkon múlik!
Vegyen részt Ön is a konferencián, hogy minél többen hasznosíthassák a megosztott tapasztalatokat!

A konferencia mottója: „Fókuszban az értékteremtés ”
(
Hogyan mérhetők és javíthatók a képesség típusú informatikai szolgáltatási eszközök a hatékonyság és az eredményesség érdekében?)

tovabb
tittle_sep

itSMF Magyarország 10. Konferenciája

2014-03-28
10 éves az itSMF Magyarország.

Küldetésünk az IT szolgáltatásmenedzsment kultúra terjesztése és színvonalának emelése.
Ennek egyik eszköze, hogy konferenciákat szervezünk az alkalmazási tapasztalatok megosztására.

Az itSMF Magyarország 2014 március 28-án tartja 10. konferenciáját.

Az informatika szolgáltatások fókusza az üzlet, a vállalat, a gazdaság számára történő értékteremtés.  
A szolgáltatásmenedzsment bevált gyakorlata segíthet hatékony válaszokat adni a válság kihívásaira, ebben nyújhatnak segítséget a konferencia előadásai, amelyek a tapasztalatok megosztásával segítik annak testreszabott alkalmazását.

Milyen használható tapasztalatokat tudunk megfogalmazni és átadni egymásnak?
A siker döntően rajtunk, a mi hozzáállásunkon múlik!
Vegyen részt Ön is a konferencián, hogy minél többen hasznosíthassák a megosztott tapasztalatokat!

A konferencia mottója: „Fókuszban az értékteremtés ”
(
Hogyan mérhetők és javíthatók a képesség típusú informatikai szolgáltatási eszközök a hatékonyság és az eredményesség érdekében?)

tovabb
tittle_sep

itSMF Magyarország 10. Szemináriuma

2013-10-25
Az itSMF Magyarország 2013 október 25-én tartja 10. szemináriumát (őszi konferenciáját), amelynek előadásai az informatikai szolgáltatások tervezésének, bevezetésének, üzemeltetésének vagy továbbfejlesztésének gyakorlati tapasztalatait mutatják be.
Az informatika szolgáltatások fókusza az üzlet, a vállalat, a gazdaság számára történő értékteremtés.  A válság hatása még mindig erősen érezhető mind a gazdaságban, mind az informatikában. Csökkenő pénzügyi keretek, létszámcsökkentés, beruházások és fejlesztések visszafogása az erőforrások csökkenését eredményezi. Az erre adott válaszok nagy része a szolgáltatások fejlesztésével adható meg.
Ma már látható, hogy az informatikának a fejlődésben stratégiai szerepe lesz, ezért fontos a szolgáltatásmenedzsment hatékony és fókuszált fejlesztése.
Ezen a rendezvényen is az IT szolgáltatások értékteremtésének a fejlesztésére fókuszálunk:
a vezetés, a szervezet, a folyamatok, a tudás és a képzett munkatársak jelentik azokat a képességeket, amelyek fejlesztésével az üzleti, vállalati eredményeket elő tudjuk segíteni.
Milyen használható tapasztalatokat tudunk megfogalmazni és átadni egymásnak?
A siker döntően rajtunk, a mi hozzáállásunkon múlik!

A szeminárium mottója: „Fókuszban az értékteremtés ”
(
Hogyan mérhetők és javíthatók a képesség típusú informatikai szolgáltatási eszközök a hatékonyság és az eredményesség érdekében?)

tovabb
tittle_sep

itSMF 9. Konferencia

2013-04-04

Az itSMF Magyarország 2013 április 4-re meghirdeti 9. konferenciáját, amelynek előadásai az informatikai szolgáltatások menedzsmentjének (tervezésének, bevezetésének, üzemeltetésének vagy továbbfejlesztésének) gyakorlati tapasztalatait mutatják be.

A válság hatása még mindig érezhető, ugyanakkor a válság tartós változásokat hozott az informatikai szolgáltatások területén is.
Erős a költségcsökkentési nyomás, növekszik a kiszervezések aránya, nő az értékteremtési kényszer, ezért a munkahelyek megőrzése érdekében növelni kell a szolgáltatók értékteremtő képességét és hatékonyságát.
Ebben a helyzetben továbbra is az IT szolgáltatások értékteremtésének fokozására van szükség,
amelyre a szolgáltatásmenedzsment stratégiai eszközzé történő fejlesztése adhat lehetőséget:

tovabb
tittle_sep

itSMF Magyarország 9. Szemináriuma

2012-10-26
Az itSMF Magyarország 2012 október 26-ra meghirdeti 9. szemináriumát, amelynek előadásai az informatikai szolgáltatások menedzsmentjének (tervezésének, bevezetésének, üzemeltetésének vagy továbbfejlesztésének) gyakorlati tapasztalatait mutatják be. 

A válság hatása még mindig érezhető, ugyanakkor a válság tartós változásokat hozott az informatikai szolgáltatások területén is. Erős a költségcsökkentési nyomás, növekszik a kiszervezések aránya, nő az értékteremtési kényszer, ezért a munkahelyek megőrzése érdekében növelni kell a szolgáltatók értékteremtő képességét és hatékonyságát.
Mivel továbbra is az IT szolgáltatások értékteremtésének fokozására van szükség, erre fókuszálnak a szeminárium előadásai: mi az értékteremtés lényege, hogyan javíthatjuk és mutathatjuk be ezt az értéket.

A konferencia mottója változatlan: Fókuszban az értékteremtés ”(Hogyan mérhető és javítható az informatikai szolgáltatások értékteremtése a hatékonyság és eredményesség érdekében?)

tovabb
tittle_sep

itSMF Magyarország 8. Konferenciája

2012-03-30
Az itSMF Magyarország 2012 március 30-ra meghirdeti 8. konferenciáját, amelynek előadásai az informatikai szolgáltatások menedzsmentjének (tervezésének, bevezetésének, üzemeltetésének vagy továbbfejlesztésének) gyakorlati tapasztalatait mutatják be. 

A válság hatása még mindig érezhető, ugyanakkor a válság tartós változásokat hozott az informatikai szolgáltatások területén is. Erős a költségcsökkentési nyomás, növekszik a kiszervezések aránya, nő az értékteremtési kényszer, ezért a munkahelyek megőrzése érdekében növelni kell a szolgáltatók értékteremtő képességét és hatékonyságát.
Ebben a helyzetben továbbra is az IT szolgáltatások értékteremtésének fokozására van szükség,
amelyre a szolgáltatásmenedzsment stratégiai eszközzé történő fejlesztése adhat lehetőséget:

A konferencia mottója változatlan: Fókuszban az értékteremtés ”(Hogyan mérhető és javítható az informatikai szolgáltatások értékteremtése a hatékonyság és eredményesség érdekében?)

tovabb
tittle_sep

itSMF Magyarország 8. Szemináriuma

2011 október 28.
Az itSMF Magyarország 2011 október 28-ra meghirdeti 8. szemináriumát, amelynek előadásai az informatikai szolgáltatások életciklus alapú menedzsmentjének, azaz stratégiájának, tervezésének, bevezetésének, üzemeltetésének és továbbfejlesztésének gyakorlati tapasztalatait gyakorlati tapasztalatait mutatják be.
A válság még tart, nem látjuk a végét, de azt már lehet érzékelni, hogy a válság tartós változásokat hozott az informatikai szolgáltatások területén is. Általános trend, hogy hatékonyabban, eredményesebben és az ügyfél (vállalat, intézmény, kormányzat stb.) számára kimutatható és indokolható módon értéket teremtő szolgáltatásokat kell biztosítani.
Ennek következménye, hogy az IT szolgáltatások üzleti fókuszú értékteremtésének fokozására van szükség, amelyre a szolgáltatásmenedzsment képességek céltudatos fejlesztése adhat lehetőséget: a vezetés, a szervezet, a folyamatok, a tudás és a képzett munkatársak jelentik azokat a képességeket, amelyek fejlesztésével költséghatékonyan javítható az értékteremtés.
Ebben az évben két fontos esemény történt:
Az ITIL 2011-es kiadása aktualizálta a szolgáltatás életciklus menedzsmentjére vonatkozó útmutatásokat, egyúttal igazolta annak aktualitását.
Az ISO 20000 IT szolgáltatásmenedzsment szabvány követelményrendszerének 2011-es aktualizálása, amelynek magyar honosítása is megkezdődött.

A szeminárium mottója: A szolgáltatások értéke fokozható ”
(
Hogyan mérhetők és javíthatók a képesség típusú informatikai szolgáltatási eszközök a hatékonyság és eredményesség érdekében?)
tovabb
tittle_sep

itSMF Magyarország 7. Konferenciája

2011-03-24

Az itSMF Magyarország 2011  március 24-25-re meghirdeti  7. konferenciáját, amelynek előadásai az informatikai szolgáltatások tervezésének, bevezetésének, üzemeltetésének vagy továbbfejlesztésének gyakorlati tapasztalatait mutatják be.
A válság hatása még mindig érezhető az informatikai szolgáltatások területén. Ebben a helyzetben az IT szolgáltatások értékteremtésének fokozására van szükség, amelyre a szolgáltatásmenedzsment stratégiai eszközzé történő fejlesztése adhat lehetőséget: a vezetés, a szervezet, a folyamatok, a tudás és a képzett munkatársak jelentik azokat a képességeket, amelyek fejlesztésével eredményes választ adhatunk a válság által előidézett kihívásokra. Kinek hogyan sikerült az említett területeken előrelépni? Milyen használható tapasztalatokat tudunk megfogalmazni és átadni azoknak, akik még adósok a válasszal?  
A konferencia mottója változatlan: „ Fókuszban az értékteremtés
(Hogyan mérhető és javítható az informatikai szolgáltatások értékteremtése a hatékonyság és eredményesség érdekében?) 

A konferenciára meghívtuk az ITIL nemzetközileg meghatározó néhány szakértőjét, hogy előadásaikkal adjanak lendületet ehhez  a feladathoz, segítve az ajánlások jobb megértését, alkalmazásuk sikerét. 

Egyúttal kérjük azon cégek jelentkezését is, akik mint kiállítók szponzorálni szeretnék a konferencia sikeres lebonyolítását.

tovabb
tittle_sep

itSMF Magyarország 7. Szemináriuma

2010 november 12.
Az itSMF Magyarország 2010 november 12-én tartja 7. szemináriumát, amelynek előadásai az informatikai szolgáltatások tervezésének, bevezetésének, üzemeltetésének vagy továbbfejlesztésének gyakorlati tapasztalatait mutatják be.
Az informatika szolgáltatások fókusza az üzlet, a gazdaság.  A válság hatása még mindig erősen érezhető mind a gazdaságban, mind az informatikában. Csökkenő pénzügyi keretek, létszámcsökkentés, beruházások és fejlesztések visszafogása az erőforrások csökkenését eredményezi.
Ugyanakkor egyre erősödnek azok a vélemények, hogy az informatikának a fejlődésben stratégiai szerepe lesz, ezért fontos a szolgáltatásmenedzsment hatékony és fókuszált fejlesztése.
Ezen a rendezvényen is az IT szolgáltatások értékteremtésének a képesség típusú eszközeinek fejlesztéséra fókuszálunk:
a vezetés, a szervezet, a folyamatok, a tudás és a képzett munkatársak jelentik azokat a képességeket, amelyek fejlesztésével az üzleti, vállalati eredményeket elő tudjuk segíteni.
Milyen használható tapasztalatokat tudunk megfogalmazni és átadni egymásnak?
A siker döntően rajtunk, a mi hozzáállásunkon múlik!

A szeminárium mottója: A szolgáltatások értéke fokozható ”
(
Hogyan mérhetők és javíthatók a képesség típusú informatikai szolgáltatási eszközök a hatékonyság és az eredményesség érdekében?)

tovabb
tittle_sep

itSMF Magyarország 6. Konferenciája

2010 március 25-26.

Az itSMF Magyarország 2010  március 25-26-án tartja 6. konferenciáját, amelynek előadásai az informatikai szolgáltatások tervezésének, bevezetésének,  üzemeltetésének  vagy  továbbfejlesztésének gyakorlati tapasztalatait és az ITIL V3 ezekre vonatkozó útmutatásait mutatják be. 

A gazdasággal együtt az informatika is a válság szorításában vergődik. A krízis mélypontján csak  a szolgáltatásmenedzsment fókuszált, célirányos fejlesztése jelent megoldást, ahogy az ITIL javasolja, alakítsuk azt stratégiai eszközzé, stratégiai képességekké. A pénzügyi megszorítások által korlátozott helyzetben az IT szolgáltatások értékteremtésének megőrzéséhez csak a képességek fejlesztése ad lehetőséget: a vezetés, a szervezet, a folyamatok, a tudás és a képzett munkatársak jelentik azokat a képességeket, amelyek fejlesztésével eredményes választ adhatunk a válság által előidézett kihívásokra. Az ITIL életciklusra alapozott keretrendszere megadja az útmutatást, de ezek alapján nekünk kell ezeket a képességeket létrehozni, fejleszteni.

A konferenciára meghívtuk az ITIL nemzetközileg meghatározó néhány szakértőjét, hogy előadásaikkal adjanak lendületet ehhez  a feladathoz, segítve az ajánlások jobb megértését, alkalmazásuk sikerét. 

 

tovabb
tittle_sep

itSMF Magyarország 6. Szemináriuma

2009 november 6.

Az itSMF Magyarország 2009  november 6-án tartja 6. szemináriumát, amelynek előadásai az informatikai szolgáltatások tervezésének, bevezetésének,  üzemeltetésének  vagy  továbbfejlesztésének gyakorlati tapasztalatait mutatják be. 

A gazdasággal együtt az informatika is nehéz időket él át. Pénzügyi megszorítások, létszámcsökkentés, beruházások és fejlesztések visszafogása vagy elhalasztása az erőforrások csökkenését eredményezi. Ebben a helyzetben az IT szolgáltatások értékteremtésének megőrzéséhez csak a képességek fejlesztése ad lehetőséget: a vezetés, a szervezet, a folyamatok, a tudás és a képzett munkatársak jelentik azokat a képességeket, amelyek fejlesztésével eredményes választ adhatunk a válság által előidézett kihívásokra. Kinek hogyan sikerült az említett területeken előrelépni? Milyen használható tapasztalatokat tudunk megfogalmazni és átadni azoknak, akik még adósok a válasszal?


 A szeminárium mottója:
 Képességfejlesztéssel a válság ellen
(
Hogyan mérhetők és javíthatók a képesség típusú informatikai szolgáltatási eszközök a hatékonyság és eredményesség érdekében?) 

tovabb
tittle_sep

itSMF Magyarország 5. Konferenciája

2009 március 26-27
Az itSMF Magyarország 2009 március 26-27-én tartja konferenciáját, amelyen az informatikai szolgáltatások tervezésének, bevezetésének, üzemeltetésének vagy továbbfejlesztésének gyakorlati tapasztalatait bemutató előadások szerepelnek.

Az előadók az üzleti igény megszületésétől az üzemeltetésig az ITIL V3 életciklus modelljében elhelyezve ismertetik tapasztalataikat, a sikereket és a nehézségeket. Az előttünk álló nehéz időszakban felértékelődhet az IT szolgáltatásmenedzsment szerepe, ezért a sikeres tapasztalatok és az átélt buktatók sokakat segíthetnek a kihívásokra adandó válaszok megfogalmazásában és kidolgozásában. Az elhangzó előadások jobb megértése érdekében a résztvevők megkapják a hivatalos terminológiai szótár (Glossary) kétnyelvű változatát és egy áttekintő zsebkönyvet az ITIL V3-ról. ű

A konferencia mottója: Lehet-e még jobban?
(Hogyan javítható az informatikai szolgáltatások hatékonysága és eredményessége, üzleti fókusza ?)

tovabb
tittle_sep

itSMF Magyarország 5. Szemináriuma

2008. október 31.
ITIL alapú szolgáltatásirányítás bevezetésének, alkalmazásának vagy fejlesztésének gyakorlati tapasztalatai

A szeminárium előadásai az ITIL alapú szolgáltatásirányítás bevezetésének, alkalmazásának vagy fejlesztésének gyakorlati tapasztalatait mutatják be.  Az informatikai szolgáltatások és szolgáltatás menedzsment rendszerek javítását, fejlesztését az ITIL V3 életciklus modelljében elhelyezve mutatják be, ily módon közreadva a gyakorlati tapasztalatokat, a sikereket és nehézségeket.

A szeminárium mottója: "Az ötlettől a megvalósításig!"

tovabb
tittle_sep

itSMF Magyarország 4. Konferenciája

2008. március 27.
Az itSMF Magyarország 2008 március 27-én tartja egész napos 4. konferenciáját, amelyen az előadók az ITIL alapú szolgáltatásirányítás bevezetésének, alkalmazásának vagy fejlesztésének gyakorlati tapasztalataitosztják meg a résztvevőkkel.

Ezúttal az üzlet és az IT egymásra találásán, további közeledésén, az üzleti fókusz javításának "szemüvegén" keresztül szeretnénk a bemutatásra kerülő gyakorlati tapasztalatokat tárgyalni, miközben új kihívás az előadók részére, hogy az ITIL V3 életciklus modelljében kellene elhelyezni az egyes témákat, így biztosítva a hallottak rendszerezését, jobb megértését és felhasználhatóságát.

tovabb
tittle_sep

itSMF Magyarország 4. Szemináriuma

2007. október 26.
ITIL alapú szolgáltatásmenedzsment bevezetésének gyakorlati tapasztalatai, ITIL V3 és az ISO/IEC 20000 honosított kiadása.

Az itSMF Szeminárium előadásai az idén arra összpontosítanak, hogy áttekintést adjanak az ITIL megújulásáról, az életciklus szemléletű megközelítés és a folyamat-szemlélet kapcsolatáról, az ISO/IEC 20000 IT szolgáltatásmenedzsment szabvány honosított változatának kiadásáról és a szokásos ITIL alapú szolgáltatás javítás/fejlesztési projektek gyakorlati tapasztalatairól. A konferencia az itSMF Magyarország nyolcadik rendezvénye, amely most is színvonalas előadásokkal igyekszik segíteni mindazokat, akik javítani-fejleszteni szeretnék az informatika üzemeltetésének színvonalát és hatékonyságát.

tovabb
tittle_sep

itSMF Magyarország első informatikai támogatóeszközöket bemutató szemináriuma

2007. szeptember 27.
Eddigi rendezvényeinken felmerült az az igény, hogy ismertessünk olyan üzemeltetést támogató eszközöket és megoldásokat is, amelyek még nem rendelkeznek nagy számú magyarországi referenciával és várhatóan nálunk is segíteni fogják az informatikusok munkáját.

Felkértünk neves informatikai cégeket, hogy mutassanak be egy-egy általuk perspektívikusnak ítélt megoldást.
tovabb
tittle_sep
sp box_linexy sp
sp
 előadás
footer_l  előadásanyag
 konferencia
 jelentkezés sp